Blååsigt!!

Jo vars fasen va det Blåser!!!!

Idag börjadé jag tidigt!! så upp med barnen i ottan sen till FSK och jobb... Och de va HALT på vissa Ställen,,,,

Jobbet gick tiden snabbt,,,, jag slutade tidigt som alla torsdagar pga Simskola,,,,,
Så hämta Barnen hem,,, Fixa middag,,,,
jag Har även säkerhetskopierat ALLA foton jag Missat...
Aug-dec... bränt ut på skiva och lagt i Arkivet!!! =)
och flyttat dom till Portabla Hårddisken SKÖÖNT,,,
Så nu är dom i säkert förvar,,,,

Fixade middag... fick hem en TRÖÖÖTT & Hungrig Sambo.... INGEn bra kombo,,,, =(
så jag Tog Linnea på Simskola... Hon är SÅ duktig... Idag Simmade dom Ryggsim fram & tillbaka I stora Bassängen....
Tänk va dom kan,,,
Sen fick hon "Öva" på att torka sitt LÅÅNGA hår själv och kamma som hon får göra då hon börjar 6-års verksamheten till Hösten... då dom har Bad får dom Kirra själva,,,,och de fixade hon GALANT

Sen hem... Natta barnen... D somnade i Soffan... Jag e DÖÖ trött,,,,
Tidig morgon i morron Åxå,,,,
Och i morgon får vi STÄÄDAT igen NICE...

Storasyster ville ha mig till Södertälje för lite Vin & dans...på lördag... Hmmmm har INTE bestämt mig ännu hur ja ska göra,,, MEN det är Lockande,,,, Men med tanke på Att Vikten ÄÄNTLIGEN går åt rätt Håll vet jag inte om jag Vill sabba de,,, =/

Ha en FIN FIN Fredag i morgon,,,
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0