Helgen..

Förbi... snart.... men nu Söndagen Kvar!!!:P

Fredags Jobbelijobb...till 18.15 Mamma Hade hämtat Kottarna på dagis...
 D va Ute & plogade... så efter Jobbet åkte jag Till mamma & fick lite Tacos med perfekta Skurna Grönsaker som barnen Gjort...
Sen blev de så att Ida fick sova kvar hos Momme & Nisse... Hon skulle ändå spendera Lördagen med dom,,,
Ida är så Underbar nu,,, Pratar diskuterar och Undrar.. Nu har hon kommit på att Mormor är Min mamma & morfar är Min pappa men Nisse då?? är han Åxå din pappa???
Nä nisse är min Bonus,låssas pappa,,, alltså Din Bonus Morfar,,, så du har ju 2 Morfar!!! =) hmm de va Skumt men Hon va Nöjd,,, 2 Morfar,,, hahaha:)

Linnea & jag Åkte hem..,, myste I soffan & slappade...
D kom lite senare.... vi la oss skapligt!!!
Lördag morgon Upp Käka Frukost!!! sen Till ramdalen för ett SPINNING pass Med Bästis.,,


UUHH det va SÅÅÅ jobbigt och Mina tår bara Domnade Bort,...
HAHAH tog nog 10 minuter efter som jag kände dom igen...

Men det va ett skönt träningspass,,, 45minuter lagom så det kan nog Bli ett pass i veckan,,,
denna vecka hade jag Tänkt aqua eller promenad Måndag,Onsdag karins Pass Torsdag Moves Om nån kan Hämta nea efter Skimskolan,,,, jag hinner precis Duscha klart henne då Moves Börjar!!!
Sen har jag  min Jobb helg,,, så Spinningen får vänta till Nästa Lördag!! =)

Jag har denna vecka varit såå duktig med träning & mat... har även bytt Ut ett Mål om dagen mot camebridge,,, och i lördags morse visade vågen WHOHOO
Men i morse,,, UUHH blir galen nu har jag dendäringa tjej grejen och då går jag ALLTID upp 1,5kilo WHY,,,, Blir såå less,,, iofs går man Ner det Igen då de är över men Iaf,,, så Idag är det BARA camebride som gäller,,,
Fansskiit MÅSTE under den magiska Gränsen MÅÅSTE,,,,
Kämpa Kämpa,,,, 9kg kvar till Sommaren JAG SKAAA TA detta JAG SKAAAAA!!!!!


Efter träningen Hem duscha sen vidare till Frida & Emmie som flyttat till världens Mysigaste Område,Super fin lägenhet med 2 uteplatser
Riktig Bulleby idyll skiit härligt ställe med Hästhagen precis på baksidan!!!
Vi myste Lunchade fikade Emmie & nea Lekte så bra!!!
Fixade lite med Hennes Bredband & mobil...

Efter besöket Åkte vi & handlade Lördagsgodis sen hem,,, Linnea gick till Alice,,, D va i garaget & fixade ett Kylarvatten Läkage på Golfen och Ida hos Momme/Nisse,,, så jag fick en Timma ensam.. SÅ skönt små myste I soan Under filten,,, Häärligt!!!
Sen va de Middags fix,, lite Mys med grönsaker & dipp och Melidifestivalen,,,,
Denna vecka va det Inte SÅ bra Bidrag... =/ men ja dom rätta gick vidare iaf....

Idag ska D fixa Klart med Golfen sen ikväll Måste vi storhandla jag ska Göra Lista,,
Jag tänkte Kolla Om MY ville Bjuda mig & Tjejerna på Fika Idag.... dom Busar/bråkar som satan nu,,, vi Måste UT & Göra Nåt!!!!

-11 grader & sol så Härligt väder,,,,

Hoppas ni får en FIIN söndag!!!
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: undrande

En Fråga.

Varför Har Du Stor Bokstav På Varje Ord Du Skriver.. ?? Se Själv Så Dumt Det Ser Ut..

2011-02-13 @ 11:23:18
Postat av: Fia

Ameh Läs Inte Om Det Stöör dig FNYYS!!!

2011-02-13 @ 19:45:21
Postat av: Eva Stridh

Tjena Fia!



Ja , du o jag o våra tår... minns du på Moves att vi hade samma problem, att fötterna domnade bort?

Jag kör väldigt sällan spinning för det tar inte lång stund innan mina tår o sen hela fötter domnar bort, o det gör jääävla ont o jag kan inte focusera på träningen:(( Så därför.. sällan spinning för mig, vilket är synd, för jag tycker det är kul!

Jag har provat att ha skorna löst knutna även på spinning, men nix--- funkar inte.



Hoppas du kommer stå ut med tårna :)

Kramis!

2011-02-13 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0