HJÄRTAN

Idag är det ju Alla hjärtans Dag!!!
så puss på er alla fiiiina som läser bloggen....


MEN jag vill att ni kommenteeeerar lite mera Dåliga är ni på de!!!! Hmmpf,,,,,

Igår kom momme & Nisse med alla hjärtans paket till tjejerna som ni såg super Fina nattlinnen.... som dom skulle ha Pronto,,,,,
jag va & storhandlade,,, sköönt sen hem & mumsa Bullens Korv & Bröd... Sååå gott!!!
efter de rullade jag & Ida köttbullarna som vi åt till middag ikväll såå gott
Linnea sa:
Åh mamma detta är MIN BÄSTASTE dag!!!
det är Alla hjärtans dag vi fick paket & min bästa MAT dina GOODA köttbullar!!!
sen fick jag en STOOR kram på de,,, ÄLSKADE unge,,,,

Måndag idag igen... Jobbat Jobbat... lite Kunder... men det har ju varit kallt idag -19 va det då jag åkte i morse,,, KNAPPT att bilen startade,,, men Den gammle dieseln hostade igång efter ett par varv!!! Tjohooo...

D hämtade barnen.,,, då jag kom hem kirrade vi Middag,,, Spelade Neas Nya kortspel sen gick jag ut på en snabb Prommis,,, sååå nöjd med mig själv,,,men de va kallt,,, och snöigt..., =)
Alla sov då jag kom hem,,,, jag har ätit lite frukt & slappar... är SÅÅÅ choklade sugen & jag vet att vi har en KAKA i kylen... huuu TORTYYR.,,, måste nog gå & lägga mig så jag Glömmer hungern,.,, =)

Puss på er
Alla Mina Fina !!!
Ja gillar er!!

FIA 


Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är som kan motstå alla frestelser!

Jag har världens sämsta karaktär!!

Ska bli kul att ses snart!!

KRAM

2011-02-15 @ 22:18:29
URL: http://emmakarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0