Lördag!!!

Ännu en Jobbar Lördag!!! är avkladar ganska Lungt med kunder men dagen gick ändå fort....
Sista 30 minutrarna brukar vara dom LÄÄÄNGSTA fyyy men men nu är den över ,,
Åkte hem handlade med mig Mat från long... Gryymt gott..
Sen åkte D & Handlade Lite smarrigt som vi dukade upp till MELLO tillsammans med Fam Åberg....
Barnen lekte SÅÅÅ bra idag... Även Lite Doktor.. hrm,,, så karin styrde upp de lite snyggt Pedagog som hon är.... HIHI Kids!!!

Bidragen till denna del av mello va nja ganska bra och det blev ju JUUBEL då Eric Saade sjöng,,, även denna ett trallvänligt nummer som framförallt BARNEN Älskade... men ja jag längtar ju Mäst till FINALEN då vi ska ha STOR fest alla Gala Tjejor!!! UNDERBAAART!!! =) bara en massa Galna Brudar och schager WOHOOOOO!!!! =)

Idag är det Älsklings FÖDELSEDAAAAG!!! Hurra Hurra Hurra...
Vi har sjungit & lämnat paket !! tror han blev nöjd.. =)
Grattis MIN D!!!!


Idag är det mera Jobb... dock bara 11.30-16.15 ska försöka smita Liite tidigare daniels Föräldrar & mina Kommer hit & fikar.... vid 17 tiden....
full faaart...
men i morgon är jag LEDIG skönt sen är jag ledig i 2 helger... WHOHOOOOO!!!!!
NAJS...

Ha en Underbar söndag... Idag har vi -20 grader och Stråålande sol... Härligt... BrrrrrrRRR

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0