LÖRDAG

Underbart med Ledig Helg,,, den uppskattas lixom lite extra då man jobbade Hela förra,,,, =)

I går va det jobb,, plocka varor fixa lite sen Fredagsfrukost på jobbet,, med min Extra Familj,,, =) alltid lika Mysigt,,,,
Som ni såg så bjussada susanne på Tårta De går bra nu!! =)
Dagen gick njjaa sådär fort,,, LIITE kunder trots FREDAG.... =(
Men Jag Suss & Annsofi va på Kumlins & Åt Lunch Tillsammans,,,,
SÅÅÅ mysigt det va typ 3 år sen vi gjorde de sist... men Nu hade vi Bokat in denna dag med lunch tillsammans!!!
Jätte trevligt & Gott!! Kumlins har verkligen Mycket God Lunch!!!

Eftersom den va Så lungt på efm så kompa jag 30 minuter... hämtade barnen Handlade fredagsmys.... och Hem,,,
HÄR va det STÄDAT!! såå NAJS,,,, Jag Älskar Hemstäd,,, och även om det Inte är Precis som när jag gjort de man har ju sina Rutiner...
så är detta ändå GULD GULD värt för mig att bara slippa tänka på städning som denna Helg,,, JIHOOO
Annars hade jag BÖRJAT med att Städa Idag.,,, Nu kan Jag och Tjejerna hitta på saker,,,

Väl hemma Blev de LYX middag,,, Bullens Korv & Bröd,,, men ACK så gott & Barna Gillart!!! =)
Sen va det Ostbågar och Fredagsmix GRYYMT smarrigt!!!!

Sen kom Bästa Nathalie (en kompis Dotter) med en Kompis,,, dom passade barnen Så jag ÄNTLIGEN kunde komma ut PÅ promenad,,,,,
Och Ungarna Tyckte de va SÅÅÅ kul,,,, jag va ute en 40 minuter & knatade men SATAN va HALT de va Och STORM,,, BRRR nära att slå på Arslet MÅNGA gånger,,, men men ,,,
Idag har jag Typ träningsverk För jag Spände min så mycket!!!
Daniel Va på Hockey IGEN med Jobbet så jag va tvungen att Muta Tjejerna,,, =) men de va Toppen,,,,
Då jag Kom hem Va dom såå Trötta,,,,dom hade busat & degat.. då tjejerna gick så grinade Ida & somnade på EN gång då jag La henne I sängen,.,,, Hon hade INTE sovit något idag på Dagis,,, !!

Jag Kikade på Lets dance och slappade,,,,,,va i rensartagen!!! =) som alltid på Nattkröken... haha
Närå denna gång va de rensning i Mailen & på Inboxen på Fejsbook,,, faan varje dag får man "reklam" för olika Företag & inbjudingar,,, jag hade fler 100st grejer ända sen i somras.. så nu ere tomt,,,
Skönt,,,
Jag Säkerhetskopierade alla foton Häromdagen åxå,,, Jätte skönt!!!

Nu har vi ätit frukost... vi myser omkring i våra Nattlinnen Jag & Tjejerna,,, MYYS,,,
D sover,, Han får Sova en stund till Och sova Ruset av sig,,, =) efter Lunch tänkte jag & Tove åka till Bibblan med barna & fika så dom får Leka Lite.,.. & vi kan Fika,,,,
Sen blire välan till Att handla lördagsgodis!!!
Mellostart Ikväll,,, FÅR INTE MISSAS!!!

Ha en Underbart Lördag!!
De ska jag Ha,,,
PUSS PÅ ER!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0