Måndag???

Känns de som... =) bara för att man va ledig i går,,,, så TISDAG härligt!!!
Helgen svichade förbi.... söndagen bestog av att fira Hjärtat och Jobba!!!!
Hans familj & min pappa va här på Kvällen och Fikade,, ja va såå trött Även fast de inte varit så jobbigt på Jobbet så va ja TRÖTT!!!
Så det blev till att slappa & kika på Big Brother hihi kommer bli skoj att glutta in i huset ibland,,,

I går va det ju LEDIG DAG!!!! sköönt fick liite sovmorgon,,, men barna va Pigga så det va bara att kliva upp...
En vän kom förbi & hämtade lite Mamma KLäder som jag INTE har använding för längre... Skönt att bli av med,, =)
Linnea hade Komisar här hela dagen både till Lunch & Mellis.,, till Mellis kom även Bästis med Barn,.,, vi Fikade pratade och Myste,.,,, Alltid lika Najs!!!

Vid fem tiden kom Mamma & Nisse hit och fikade/firade D,, han fick Thai massage som han ska på Idag en Snubbe i Oxd som har,,, spännande det kan han Behöva!!! Stel & ont som han har.. =)
Då dom åkt tog jag mig ut på en Promenad!!! Jätteskönt väder,,, inte så kallt Så det blev en HÄRLIG promenad!!!

Idag hämtar Mamma Barnen eftersom jag Jobbar sent & D ska på Massage,,,
Efter Jobbet (som jag tänkte smita Liite tidigare ifrån) ska jag på Spinning,,, skönt att få röra sig lite,,,,

Så nu är det dags att svida om på Kidsen och sen vidare till Jobbet!!!
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0