UUHHH

Det är INTE kul väder då man har Långhårig Jycke,,,, Gruus Gruus Typ ÖVERALLT;,, =( SÅÅ skönt att ha Hemstäd,,,, =)

Igår va de Jobbdags....lämnade kottarna på Fsk,,,, sen in till stan,,,
Som vanligt Ganska Lungt på Jobbet,,, shoppade lite Små grejor på Gina på Lunchen,,, =)
 åå dom har fått in så Snygga Tröjor,,, MÅSTE hålla i Stålarna,,,

Efter jobbet Hem,, där Maten storg på Bordet,,, Tack SWEETHEART!!!
Barnen va Trötta & gnälliga så de vabara att slänga dom i säng,,,,
Jag tog mig i Kragen & gick en Promenad,,, VILLket Misstag,,,, HALT SOM SATAN.,.... det va Många gånger jag Fladdrade till med Armarna,,,
HAHAH MEn Ack så SKÖNT då jag Kom hem,,, =)
Det regnade/snöade så de va EXTRA halt på Vissa ställen.,., Nu vill jag ha BARMARK så man kan Knata på Lite,,, Så det blir Karins Pass på Onsdag jag slutar Ju tidigt DÅ,,, WHOOP WHOOP!!!!

Daniel sov i soffan då jag Kom hem,,, TRÖTT,,,,
Vilket resulterade i att han vaknade 5 i morse tog med täcket ut i soffan och vilade en stund,,,
Vi andra Sov till Sju,,, SKÖÖNT!!!

Jag har Snyggat till mig och Tjatar på Barnen SOm Tjaffsar HEEEEEEEEEEEEEEEEEELA tiden,,,,l BLA BLA bla bla Bu bu HUHUHUH HEEEELA tiden SUCK,,,,
FAN jag blir Tokigt.,... Och Idas Tonläge lixom SKÄR i Öronen,,,, MORR jo jag blev Lite Varulv i Morse igen,,, HAHAH
Nu ska jag Göra lite Hushålls Sysslor Innan vi Drar till Jobbet Igen....
He en FIN FIN dag Ni

PUSS KRAM
FIAAAA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0