VAB

ÅÅÅ Idag är det (håll i er) LINNEA som har feber....
Kors Hon har Inte haft de på säkert minst 6 månader,,, =) Om man räknar bort magsjukan Innan jul....
Inte Mycket Feber Men hon har sagt i flera dagar att hon känner sig hängig... och igår va hon krasslig i magen så vi stannar hemma Idag... får se hur det blir till I morgon...

Ida däremot är Piggare än NÅGONSIN så hon åker jag & lämnar på Dagis!! Vilket hon själv tycket är MYCKET spännande.... att få vara på Dagis UTAN Linnea... HIHIH gumman bara att Vänja sig för Snart är det ju skoldags för Nea..... =/

Men det är Lika bra att Göra Nytta Då man Ändå e Hemma,..
Byta ALLA sängkläder och Sofföverdrag Står på chemat.....
och SORTERA 5 Ikea kassar med Tvätt... UUHHH....

ikväll ere KARINA GYMPA WHOOOO Äntligen ett pass.... (OM D ÄR HEMMA TILL DESS)...
sen har ju ja Lovat Hanna att gå med på Spinning så Det blir Nog ett pass på Lördag Morgon... UUHH jag kommer att DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ hihih men men Måste ju Prova... kanske tycker jag att det e skit skoj,,,, vem vet....

Nä Nu ska jag ta på ida kläder och Köra henne till Dagis....

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0