FEBER

SUCK ja Lilla Ida vaknade I natt & yrade och sen kom hon invandrande till oss,,, VARM som en KAMIIIN,,,,
tog tempen 39.9.... OH NOOOOO stackars så i natt har jag INTE sovit mycket en feberyrande varm liten sparkande & hostande dotter mellan oss i sängen,,,, UUHH,,,,

Ida som skulle varit på barn hon Doktorn på besök idag pga sina urinvägsinfektioner,,, Men det gick ju inte,,, Vi fick Ny tid i slutet på Jan,,,
Damen i telefonen sa till D då han ringde återbud att hon gärna ville ha In ida iaf idag och att hennes Feber toppar Kan bero på urinvägs infektionerna att det lixom har Samband,,,
men vi hade tid halv nio & han fick inte tag i dom förrän kvart över 8 så det hanns inte med besök,,,
så vi Hoppas att hon Inte är mer sjuk innan nästa Tid!!

Så i morse roddade vi lite & ja åkte till jobbet en timma tidigare och Plockade lite varor som det finns SJUUUKT mycket av,,,
Vi va 3 hela Personer på typ 15 pall,,,, =/ men vi fick upp 6-7 st iaf.... SUCK när NÄR ska vi Komma ifatt,,,,???
Stökigt är det åxå ÖVERALLT,,, Och Inventering på G... TORSDAG.... Hmm jaja tur att vi Håller humöret Uppe,,,

Jag slutade vid Lunch Åkte då hem & bytte av D som åkte till Jobbet några timmar,,,
Ida & Jag Myste,,, plockade undan alla JUL saker NICE,,, och jag tycker INTE det är för tidigt!!!
Sen hämtade vi Linnea på Dagis...
Som har Munsår efter allt pussande med sin S på Dagis,,, OJOJOJ...

Nu har HELA familjen somnat.... Ida sov inget på dagen idag HELLER,,, NICE och somnar på så sätt Ovaggad vid sjutiden,,,, SÅ jag Tror att det är SLUT sovet på dagis nu,,, för hon klarar Galant dagen utan sömn,,, Iaf hemma,,, men det får fröknarna Bestämma...

Nu ska jag Åxå Krypa ner i SKÖNA sängen.... men min D,,, =)
I morgon jobbar han Fm och byter av mig halv ett sen åker ja och Jobbar Härligt att vi kan Dela PÅ vabbandet!!
det har ju Inte hänt förut!!! GILLAS!!!

Puss på er FININGAR!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0