FREDAG...

Häärligt!!! har Jobbat och FYYYNDAT igen... underkläder till mig & En Jacka till Ida... (som Morfar betalade)
 jag fick INTE köpa för sambon... HIHIHI men Morfar kunde ju Handla =)

Så denna vecka har jag Handlat 6 bh:ar & 13 par trosor för priset av ...... dammdammdammmm....
400:- GAAAAALET billigt med REA!!! & ja GILLLLART!!!!!

Liite mer kunder i butiken.... dock väldans Lungt!!!
Idag fick Linnea följa med sin Kille S på dagis Hem... LYCKA,.,, & dom har BUSAT & BUUSAT!!!!
Jag stannade kvar i stan en timma efter Jobbet och Inväntade Borsdotter Nicole & Hennes Kille som varit & shoppat i Stockholm.. och kom med Bussen till Nypan... så dom Åkte med mig Hem...
(till mamma där som sover i helgen)
Mormor Hade hämtat Ida på Dagis...
Dom hade Målat,degat,lekt.målat,fikat och Pysslat!!!

Då vi kom dit åt vi lite MAT.... sen hämtade jag Nea som va RÖDBLOMMIG av allt busande... =)
så nu har vi Lovat att HAN killen på dagis ska få följa med oss hem nån dag!!! =) ännu mera LYYYCKA!!!! hihi
stannade till & fikade hos mormor & hämtade resterande av Familjen... sen hem...
Jag kan säga att det tog inte 5 minuter sen SOV båda kidsen.... HIHI tröttisar!!!

I morgon ska vi på Kalas på Buzis så det blir till att ta på Tjejerna mjuka HALA brallor så dom kan åka kana FOORT..... hihi Kalasbyxor är BÄST!!! =)

Så nu slå in Lite Paket sen SOOVA trött Trött!!!!!

Puss på er FINISAR!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0