Jobb helgen

AVKLARAAAAD
& det har gått BRA trots lite personal,,,,
Lördagen en hel del kunder..... Idag LIte mindre kunder,,, =(
Men Men nu är jag LEEEDIG i morgon,,, SÅÅ SKÖÖÖNT!!!!

Tessan med barn kommer På lunch.... ska bli JÄTTE trevligt,,,,
Vi ska mata Fåglarna på Femöre,,, och snacka Skit... Barnen ska få leka,,,,
Det ska bli ganska bra väder åxå,,,, HÄRLIGT!!!
så nu Mina vänner är jag ledig i 2 helgen det är de Bästa med DENNA JOBB Söndag... =)

Nu sover familjen såå klart,,, klockan är ju mitt i natten.... =) jag ska Åxå krypa ner...
I morgon Börjar jag ATT röra på mig MINST 2 gånger i veckan ska jag GÅ på Promenad!!!
och de har jag gett MIG FAN på,,,,Om ja så Ska PISKA mig ut Mitt i natten....

Om jag Inte hinner gå på Gym pass så ska jag GÅ på PW nu måste det HÄNDA något!!!

ha en Bra VECKA

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0