KRY...

A ni är Ida Kry igen,,Fast i natt kom hon in till oss & sa att hon hade ONT I MAGEN... lillskrutt jag fick ligga och massera en stund..,, men i dag PIGG som en SPIGG Så skönt så att I morgon får hon gå till Dagis!!

I morse va jag hemma Några timmar Lämnade Nea på Dagis och sen hem Fixa lite Käkade mat sen kom D & bytte av mig så jag Kunde åka & jobba,,, Han hade Jobbat lite på Fm,,,

Så in till Jobbet,,, ganska lite Kunder,,, MEN vi hann med en massa saker som MÅSTE göras Innan INVENTERINGEN på Torsdag Då vi kommer att köra 08.00-20.00 OM vi e Klara då... :/ låång Dag!! Bara att Ladda telefonen med BRA musik & köra!!! =) nåt positivt är att vi kanske kan gå ut ALLA och äta Lunch tillsammans det kan ju va KUUUUL!!!!det har inte hänt sen vi Byggde butiken innan vi Öppnade... 
En annan BRA sak är att butiken kommer vara Städad/frontat & snygg till helgen ännu Bättre!!!

I morgon kommer VIONORD
& städar igen SÅÅÅ SKÖNT!!! och Efter Jobbet ska vi till pappa & Alice & äta Middag.. jag Har Beställt Kalops MITT BÄSTA!!! jag Bara ÄLSKAR Kalops,,, speciellt Mammas & Pappas!!! =)

Nu fick D åka in & styra upp lite på jobbet det har ju snöat endel,,, så det va Lite KAOS,,, =/
jag kikar på en dokumentär på 4:an "drömmen om ett leende" om barn i dom fattiga länderna som föds med Läpp & Gommspalt,,, stackarna dom är helt Utmobbade & Folket tror att det är ett straff från GUD???? EHH.... det är en Liten tjej på 2 år som har en illa spalt och där tror befolkningen att hon är tagen av Djävulen typ,,, Stackars Familj,,,,, och Henne så klart,,, Hemskt....

Tack o lov att vi bor i ett sånt land där allt detta Fixas av Skickliga Läkare,,,, & Tack & lov till alla Läkare som är engagerade i detta "OPERATION SMILE" och hjälper dessa barn i fattiga länder med operationer,,,,

Nu ska jag Nog krypa ner i sängen
Ta hand om er alla FINA,,,

ÅÅ min JULKLAPP har Kommit!!!! Älskling Ska hämta den i morgon,,, JIHOOOOOOOOOOO

& EFTERSOM NI ÄR SÅ FINA lämna en liten kommentar det är DÅÅÅÅLIGT med sånt nu,,, =( jag gillar ju er JUE!!!

Puss på er
FIA


EXTRA MASSOR MED KRAMAR TILL MIN ÄLSKDE MORMOR RUT SOM HAR NAMNSDAG IDAG !!!
HOPPAS DU FÅR TÅRTA I HIMMLEN & KOK KAFFE
SAKNAR DIG SJUKT MYCKET ÄLSKADE MORMOR!!!!

Kommentarer
Postat av: Bästis!!!

Du, jag tror att du skulle gilla MIN kalops oxå!!!! Jag gjorde ju premiär-kalops (tror jag) ui söndags och det var strykande åtgång!!!

Ska nog bjuda hem dig på det någon dag!



Nu natti natti!



PUSS Bästis <3

2011-01-04 @ 21:42:08
Postat av: Mikaela

Alltid trevligt med en kommentar! Vad var det för julklapp då?? bild tack =)

2011-01-05 @ 09:51:49
Postat av: Lina

Jag är dålig på att kommentera bloggar, vilket är rätt dumt eftersom jag gärna vill ha kommentarer i min blogg oxå. :)

Hur som helst så följer jag din blogg! :)

2011-01-05 @ 17:36:02
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0