LEDIG!!!!

Idag har jag Varit ledig SÅÅ sköönt!!!! =)
Ungarna Vaknade TIIDIGT!!! =( Typ sex...
Jag va SÅÅ trött!!! ZZzzZZ så jag Satte på en FIlm sen la mig & Sov ett tag till,,, SKÖÖNT
Ungarna Pysslade Lite På Neas Rum åxå,,,
Det är SKÖNT då dom leker Bra ihop,,,, En bara EN gång Blev jag MAMMA VARULV....
Jag sov.... dom vill se Bollibompa i sovrummet... Visst får dom de,,, OM dom sitter Stilla....
men då Ska det Hoppas Bråkas & Retas så DÅ blev jag VAAAANsinnig och SKREK rakt ut!!!
HAHA Ida började Grina (ett spel hon kör med... Låssas Snyfta) och Nea Stel Som en pinne,,,
Men för ett tag blev dom Lugna... HAHAHA
Så nu Kan jag Hota med "SKA JAG BLI VARULV"??
HAHA.....Elakaste Mamman,.... =)

då jag Vaknat på Mig åt vi En mysig frukost!! sen på med kläder,, Plocka lite körde FAKTISKT en Liten sväng med dammsugaren vilket jag Inte gjort på ganska Länge nu... =) Skön känsla INTE jobbigt att städa,,, =)
Vi har ju som ni Vet HEMSTÄD Varje fredag NU... LOVELY!!!! =)

Sen kom Tessan,Alice & Sigge vi åkte till Femöre & Matade Fåglarna... BRRRrrrr va KALLT de va!!! =) så snabbt in i bilen och Hem.... Fixa Lunch.. Barnen Lekte...
Vi snackade SKIIT... Underbart Trevligt SOM alltid!!! =)
Då dom åkte kom Mamma och efter en stund Pappa åxå,,,,
Jag klippte Pappa sen skulle Tjejerna Hålla CIRKUS för Oss...
Det va Utklädnings kläder Biljetter & Underhållning av VÄRDSKLASS,,,
Mitt upp i Dansandet MONAR Ida HAHAHA guud va vi skrattade.... då va de ju skit Kul att Visa Rumpan så det blev lite FÖÖR mycket av det ett tag,, =) KNÄPPA unge,,,

Pappa åkte Ganska Snabbt.... Mamma Höll sig kvar TVUNGEN... Ida Ville INTe låta Momme gå hem...

Middagen bestod av Fil & Macka...
Sen tog jag med mig Nova på en LÅÅNG Rask Promenad... SÅÅ skönt!!!
Hoppas på FLER denna Vecka,,, eller NÄ MÅSTE.....

I morgon ska D på Hockey,,, Mamma Ska Hämta Barnen...jag Jobbar SENT... tänkte att man kanske skulle Låta Mormor Vara Kvar en Stund extra & ta EN lite sväng då jag Kommer hem....
får välan se,,,,

Som sagt Jobbardags I morgon....
Så nu blire till att Slappa I soffan....

Ta Hand om er
PUSS
FIA

Kommentarer
Postat av: Fia

Jösses vilken fin blogg du har! Råkade hitta den av en slump och blev nyfiken då jag insåg att du är en Oxelösundare precis som jag =) och dessutom heter Fia =)

Nu har jag ju fastnat här och ville bara lämna ett litet avtryck, fin fin blogg med tjusiga bilder!

Hls/Fia

2011-02-01 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0