Ledig helg,,,

Närmar sig ÅÅÅ va sköönt!!!
Dagarna går Undan jobb hem middag natta Jobb hem middag natta,,, 

Linnea har klagat på ont i huvudet några dagar,,, då blir jag som inte alls annars är de men DÅ blir jag nojjig för att det ska vara nåt i huvet på henne,,,, men nu har det varit bra ,,,
Tror att hon kanske hade lite ont och va sugen på Alvedon,, =)
Så jag tog ett snack me na,, om att man Inte får hitta på om man har ont,,, (vilket jag Inte tror att hon gjorde) och att om man har ont måste man berätta var och hur ont det gör,,, så man vet,,,
Men nu är Di Pigga igen Båda två,,, ASA sköönt!!!

I morse va Ida såå rolig då jag startade Golfen som är en Diesel sa hon
" Mamma det luktaj Tjaktor" haha Pappas tjej de där,,, för hur mång ungar på 2.5år vet hur Traktor Luktar!!??
Gud va jag Skratta,,,

På tal om golf så är det INTE ergonomiskt att åka på dessa HEMSKA oplogade Frysta Vägar!! haha Vi studsar & far,,, Härmom morgonen då jag körde in på dagis Parkeringen fick jag Ta sats för att inte bli Hängande på vallen och vi Bara FLÖG i bilen,,,
Linnea skrattade & sa Mamma jag va Med Huvudet i Taket,,, Hrm,,, dags för en Sänkning,,,,
Men min kära sambo har ju Häcken full på JObbet,,, (fick ha Jour denna vecka) så han har INTE tid,,, =/
Men men Till Helgen Kanske,,,
Nä förästen då ska vi UMGÅS,,, och Förhoppningsvis med Fam Janson/nilsson skridskor korvgrillning & mys,,,
Kan bli Lite FEST åxå,,, =)

Nu har jag Badat barn,plockat undan,hämtat paket på Posten,matat pappas firrar,fixat middag,gjort rent hos Neas firrar och lite mera Plock,,, för i Morgon får vi Städat IGEN,,, ÅÅÅ va SKÖÖNT,,, =)

På tal om Hämtat paket,,, Jag hämtade 2st Mp3 spelare från Kina & ett Nintendo Ds skydd (present) åxå detta från Kina,,, på Posten här i byn,,,
då jag säger ÅÅÅÅ va SPännande det ska bli,,,
Damen i kassan Tittar på mig som om jag va En Idiot och säger:
 Jag tycker detta ser lite Kriminellt ut ja,,, (bara för att de va Kina Lappar på Paketen och dom är vältejpade,,,) HMF,,,, Nejdå sa jag Bara Mp3 och Mobilväska,,,(som jag trodde de va)
Va Fan säger man SÅ????? Nää där behövs nog en LIten Kundbemötande Kurs,,,
Även om jag INTE tar åt mig på de sättet & kan ta det Mesta men Jag reagerade,,,, ,,,

Nä nu ska jag Krypa ner,,, Tidig Morgon I möra,, Plocka varor som vi För övrigt ÄÄNTLIGEN är ikapp med,, i morse va vi snabba som saaatan,,, fick nog upp c:a 10st,, Whoop Whoop...

SOOOV gott De ska JAAA
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0