LÖRDAAAG!!!

Ännu en Jobbhelg!!!
LIte Personal brist & LÖNE helg,,, Kan ju Inte bli Bättre.... =/ men Så lungt som de va igår efm trots Lön (Fredags efm brukar vara Starka) så tror jag Inte på En Hektisk dag.. MEN man vet ALDRIG!!!!

Linnea ska på Kalas,,,, D har salt jour,,, men nu är der +2 grader så vi Hoppas han slipper åka ut!!! då får väl Ida följa med,,, =)
Han åkte ut i går kväll då jag Kommit hem,,,,
men han va hemma vid elva Igen.. iofs sov jag men jag hörde då han kom hem,,, =)

Fan ja blir så less på denna BANTNING,,, jag är SÅÅ duktig och Skriver i ALLT jag äter Ändå Kommer jag INTE under Den Magiska Gränser,,, det står & vippar på HEKTOT VARFÖÖÖÖÖR???? snälla Har någon nått Tips???
Jag blir GALEN........

Nu ska jag Bege mig till jobbet!!!!
Ha en FIN Lördag Mina Vänner


PUSS
 FIA

Kommentarer
Postat av: Hanna F

Det är samma skit för mig har lega på samma typ 2 månader nu om inte längre. man bli rätt så trött, så har typ sluta med allt nu som har med träning att göra jag kommer få vara en 70kg klump resten av livet ;-)

men funderar på om jag ska börja springa :-)



2011-01-29 @ 16:45:33
Postat av: Bästis

Fortsätt kämpa!!! Tänk på hur mycket du har gått ner... Man hamnar ju på platåer emellanåt. Jag har oxå stått still ett tag, men nu, poff, så försvann det ett kilo till. Det gäller nog att inte ge upp!!!!

Fast det där med en fettchock för att få igång förbränningen har ju funkat förr ;)



PUSS på dig!!!!

2011-01-29 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0