OJojoj

Mycket NU....
Igår hade vi Inventering på Jobbet... 08.00-20.00 Bara RÄKNA RÄÄKNA,,, PHEW liite halv trött I huvudet,,, men det gick bra,,, Vi jobbade på riktigt Bra endel kvar men på God väg,,,
Inte nog med att allt ska Räknas och ses till att det ligger på RÄTT hylla,, det ska Knappas i datorn åxå,,,
Så det tar sin lilla tid med 15000 artiklar,,,, =D
Vi va ute & käkade Lunch tillsammans DET händer ALDRIG
 (kan ju bero på att vi jobbar varje dag i veckan nån måste ju va i butiken åxå) 
Det va Trevligt... Vi gick till ett kebab hak i stan....
Edward & Niklas stannade kvar & knappade det som va kvar då vi andra åkte... Duktigt av dom..
Jag kände att det räckte med 12 timmars räknande jag ska ju Jobba Hela helgen åxå,,,, =D

Då jag Kommer hem Möter D mig i Hallen.. han va tvungen att åka & jobba En lastbil med Trailer i diket på Motorvägen... så han Brassade In & Hjälpte till,,, han va väl hemma vid 3 tiden,,, Kul att ses... =/

På den tiden Han va Borta Han Ida med att Kräkas ner sig & sin säng 3 gånger,, FANSHELVETTESSKIIT...
Så det va bara att Bädda rent & Duscha barnet... (hon vill det själv när hon kräkts)
sen gick det i ett Hela natten En gång i Timman upp & ta hand om henne då Hon kräks i hinken,,..(duktiga gumman)
Till sist fans det inte mycket kvar... BLÄÄÄSCH...
Så typ 2 timmars sömn har man fått Inatt... UUUHHHH Detta är Jag INTE van vid Barnen sover ju HELA Nätterna annars... Så Man är INTE Kaxig Idag...

Daniel åkte vid 8 tiden in till Jobbet Igen... så det blev att Vabba För Mig Idag... =/
Pratade med Dagis det va 3 till barn som blivit Magsjuka I natt... Antagligen va det nån bacill i Onsdags som Hoppade på Barna....

Jag ringde iaf till Barn i morse,, Ida är ju SJUK JÄMT nu för tiden hon har inge Imun kvar...
Damen där inne Va sådär.... inte så tillmötesgående,,, jag stod på mig & berättade om hennes urinvägsinfektioner,febertoppar,kräkningar men det gick lixom Inte fram,,,
Vi kom iaf överens om att jag skulle Lämna ett urinprov på Vct som ska skickas på odling för att säkerhetställa att det INTE är nån infektion nu,,,,
Och om det hade Spridit sig till njurar och Dyl hade Hon haft Feber hela tiden & ont i mage/rygg...
SUCK,,, jaja vi Kör väl på vi har ia en Tid den 18 på Barn,,, så Daniel får åka in med Urinprovet på efm,,, det ska ju Ligga i blåsan minst en timma,,,

Annars då!!
Jo tack bara fint,,, jobbar Myser med Min UNDERARA familj,,, vi har hemstäd en gång i veckan nu MYCKET skönt!!!
Jag fick ju min Julklapp av ÄLSKLING häromdagen..
NOKIA N8 ÅÅÅ såå fiiin Bara ÄLSKAR DEN!!!
Och Jag ÄLSKAR DIG min Fina D


Mycket att sätta dig in i...bara innan man kommer underfund med den,...men jag ÄÄÄLSKAR den.... =D och den tar SJUUKT bra Bilder åxå,,,,Passar mig UTMÄRKT som Aldrig Fotar.... =/...

På tal om telefon... jag hade ju min andra NYA Nokia X6 som jag sålde på Blocket,,,, där en Mark Segun svarade på mail att hon ville köpa den för 2000:- fast jag satt ut den för 1500?? redan DÄR började jag få Onda aningar,,,
Jag skulle skicka mitt kontonummer och sen skicka Mobilen till hennes Man i NIGERIA???? hmm Mobilen är 3 låst påpekade jag Flera gånger,,, men det gjorde tydligen INGET....

Jag pratade med min bank och öppnade ett sånt E-sparkonto som man ska ha om man Köper/säljer saker på Nätet så dom inte kan "kapa" Lönekontot,,, (även om det oftast är Tomt)... =)
Men men iaf jag kollad emed Posten och det skulle kosta 350:- rek Paket till nigeria...
Som jag mailade Denne Mark om,,, jo visst det skulle Hon/Han stå för.... så nu 2500:- skulle dom köpa mobilen för,,, HAHA jag Fattade REdan DÄR....
Jaja Jag Skickade mitt konto och sen tog den EN dag sen fick jag ett Knepigt Mail,,,


KOLLA:


Online Banking
Personal Banking
Commercial Banking
Investments
Branches
About Us
Rates
 
         =======================================================================
                THIS IS AN AUTOMATED MESSAGE, PLEASE DO NOT REPL

 
January,05, 2011
Bank Name
Account number
Account
Holder Name
Auction Item
Buyer's
Name
Status
Country
Date of Transfer. 

 Swedbank
 
 SE0000000082578930159025/Swedsess
Sofia Stengel
Mobile Phone
Mr Segun Mark
Paid
 
Sweden
January,
05, 2011
 
Good Morning Dear Mr/Mrs Sofia Stengel
Congratulations!  The acknowledgment of the TRANSFER placed by Mr Micheal Bailer who is interested in acquiring certain {Items}
to have the Bank Of Essex Online Payment Money sent to  you as payment for the item has been successfully processed and has
consequently been approved.
 
APPROVED.
The Financial Details of the transaction are stated below

==========================================

*FINANCIAL DETAILS*
(NOTE: All amounts are in Seks)

----------------------------------
AMOUNT TRANSFERRED        : Sek 2550.00
==================================
TRANSFERRED CHARGES       : Sek 255.00
==================================
TOTAL TRANSFERRED         : Sek 2550.00 
==========================================



(As entered by the buyer) are correct:


Account Holder Name : Sofia Stengel
Bank Name              : Swedbank
Account Number IBAN    : SE0000000082578930159025/Swedsess
 
If there is an error in the Name or Account details, Please feel free to contact our customer 
service through the email below and we will correct the error :[email protected] 
================================================================================
   
*ATTENTION*
The transfer has been approved, you can now ship the merchandise to
the buyer.
The Money will be TRANSFER to the name and account details below,Please verify that the Name and Account ***PLEASE NOTE***


*PLEASE NOTE*
Your Money will NOT be TRANSFER to your ACCOUNT DETAILS until shipment has been verified. This measure
is taken in order to protect both PAYEE and buyer interests and to reduce the occurrence of fraudulent activities.

*SHIPMENT VERIFICATION*
You can have the shipment confirmed/verified by contacting Bank Of Essex Online Payment stating the Transaction Number and the


TRACKING NUMBER of the shipment in your mail to
[email protected]
*PLEASE NOTE*
Due to the fact that BANK OF ESSEX processes thousands of TRANSFERS daily,We RECOMMENDS
contacting the Customer Support Representative that has been assigned to this particular 
Order directly. This ensures speedy verification of shipment as well as prompt dispatch the Transfer.

================================================================================
informing you that the TRANSFER has been dispatched into your bank details.
================================================================================
Once shipment has been verified, You will receive a "FINAL CONFIRMATION"email from BANK OF ESSEX
You will have to send the shipment tracking number to, [email protected]
Note:
     
 
Confirmation of payment:This to certify that an amount of 2550Sek will be credited into your account as soon as you provide us the postage prove.
 
*CUSTOMER SUPPORT*
If you have any questions, Please feel free to contact the Customer Support Representative that has been assigned to this particular
Order though this email
[email protected]
 
BANK OF ESSEX ONLINE PAYMENT. We look forward to serving your online payment needs better in the future.

Bank Of Essex Inc
Bruce Thomas
Senior Vice-President/Chief Financial Officer
D P R D, PO Box 962,
Emerson's Frank, Tappahannock,VA 22560
Tel : 800-443-5454
Fax : 800-443-8564

Email : [email protected]
Pay me securely with any major credit card through PayPal.

 
 

 
     
 
SHIPMENT OPTION: POST OFFICE
 

Receiver name:Micheal Gerdy
Address:14 Daily Street Shomolu
State: Lagos
Postal code: 23401
Country: Nigeria
SHIPPING DETAILS: Signature......
 
********************************************************************************************














Här Fattade jag såå klart att det va nåt skumt så jag Googlade på Essex Bank och
Hittade denna tråd:
http://loading.se/forum.php?thread_id=65188
Klicka in & Läs,,,,
Så jag mailade till baka att INGEN telefon Om Inte pengarna SItter på MITT konto utan Mellanhänder,,,,
och bifogade denna Länk,,,, Jag har Inte fått något svar sen dess...
Fan va fräcka Dom är,,,,
Så är någon Sugen på Nokia X6 tre Låst så har jag EN 1500:-
Jag ska Testa Att sätta Ut den på Tradera åxå,,,, DEn är NY i Kartong... Helt Oanvänd!!
Nu ska jag ta tag i allt som ligger i Tvättstugan... Kräktvätt UURRK
PUSS PÅ ER!!!!!
FIA











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0