OOO

Vilken DAG!!!!
Jobbat full fart!!!
Höll på att SKITA ner mig i morse... jag frontar på Min avdelning & snackar med Annsofi....
Helt plötsligt från INGENSTANS.. kommer MAHMOUD och Skriker = SKRÄMMER skiten ur mig,,,, =)
HAHA jaa visst JÄÄTTE kul,,,, jag skreeeek hahah han blev skit rädd av de.... men ja det va Ganska skoj,,,
Bästa Mahmoud är på besök några dagar,,, (han jobbar på Projekt i insjön nu)
Så i morgon ska vi Äta Lunch Ute,,, Trevligt!!!

Efter Jobbet till optikern och kolla Linser,,, jag tycker att jag ser sämre med Linserna.,. jo visst jag har Brytningsfel.... så nu blire Andra DYRARE linser,,, HMMM... på sin plats med ögonlaser snart??
En liten vinst på LOTTO så,,, =)
så Nu ska jag Testa en Ny sort som är beställda...

I går då jag kom till Min bil efter ansiktsbehandlingen stod Lilla EMO killen jag Tog för snatteri vid Lazer där jag står parkerad.... han Glor på Mig känner nog igen mig,,,, Hmmm
Så jag kommer hem säger jag till daniel att jag ger mig FAN på att han kommer göra nåt med bilen,,,, =/
Om det nu va så Ska jag säga är Oklart..
MEN jag har ju som ni såg PUNKA på Bilen så jag skulle hem idag....
STOOOR SUUUUUCK!!!!

Ringer Dagis och snackar med tove berättar vad som hänt & att jag blir sen....
Får tag på D som är i Norrköping...
Då ringer BÄSTASTE Magnus (toves karl) upp mig och säger att han kommer....
Han hade med sig sån Lagning på burk.... som vi Sprutar i,,,,
TUSEN TUUUSEN TUUUUUUSEN tack Det va Underbart SNÄLLT!!!!! du är en PÄRLA,,,,
Jag är SÅÅ glad att jag har sånnadäringa fina Vänner i min bekanskaps krets!!!!
 STÖRSTA kramen till Magnus & Tove!!!!

Så jag tar mig till macken & pumpar i Luft sen till Dagis Hämta barnen.... hem Fixa Middag...
Packa Neas Bad väska,,,, ringer D undrar vart han är,,,
JO kvar i Norrköping på 2 timmar hade han glömt att de va SIMSKOLA.... ???
så bara att Kirra Barnvakt till Ida.... TUSEN tack FARFAR som kom hit & passade henne... Badade henne Nattade Henne... Medans Jag Åkte på Simskola....
Linnea är SÅÅ duktig... Idag Simmade dom Ryggsimm i stora Bassängen...
Det märks att Hon ÄLSKAR att simma....

Då jag duschar henne ser jag ett par Välbekanta badbrallor & bikini i ett av hanfaten....
Kompisen Förvirrade MY (HIHI) som har kursen innan med sonen Douglas Hade Glömt deras Badkläder,,,,
& snäll som man är tar jag med & lämnar hos henne innan vi åkte hem.... =)
Bytte Av farfar som typ Halvsov i soffan Med Sovandes Ida i famnen...
Ja man Blir TRÖTT av deras Snarkande.... =)

Linnea somnade SNABBT i soffan dö trött.... tro jag de,,, Uppe tidigt Fullfart på Dagis Simskola....
D kom hem vid Halv nio,..... Nu sover han ÅXÅ i soffan...
Jag har betalat Räkningar... WHOHOOOO NEEEJ fyy va trist... Lite Halv hög elräkning denna månad... =/
Men men Jag har ju haft lite Ego,,,, Klippning,kläder,ansiktbehandling... SÅ jag ÄR NÖJD,.....

I morgon kommer Vionord & städar!!! SÅÅ skönt!!!
Själv ska jag JOBBA hela helgen... BUHUUU men men ledig på Måndag då kommer Tessan,Alice & Sigge på Lunch... Trevligt!!!
& sen ledig 2 Helger!! ännu SKÖÖNARE!!!

Nu ska jag Hänga en Maskin tvätt sen SOVA....
Puss på er
ALLA FIIIINA!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0