Tisdag!!!

Idag har jag Jobbat igen.. Men ÅÅÅ va jag Va trött i morse... & ÅÅ va det är sköönt med Lite större barn... som klarar sig själva,,så man kan dra sig lite,,, då klockan ringer
 även om jag bara vill BROOOOOMSAAAAAAAAAAAAAAA tiden för NU rinner den IVÄG;,,=(

Linnea bara LÄÄNGTAR till hon börjar Skolan,,, I morse satt som som MÅNGA andra dagar,,,,och Ljudade och skrev långa rader,,, såå duktig... fan hon är bara 5,5 år,,, och kan ALFABETET jisses hon sjunger alfabetssången,,, Mammas Gumma,,,(detta har hon INTE efter mig) 
Hoppas HOPPAS att hon får Lättare i skolan än va ett annat tröghuvud hade,,,
iofs va jag Lite COOOL,,, =D och satt längst bak och tuggade tuggummin,,, skrev kärleksbrev & ja va COOL trodde jag iaf..
Hrm,,, och Inte ett skit fick jag med mig,,, och jag hade bara TUR att jag kom in som reserv på handelsprogrammet på gmnasiet undrar Just Hur det hade Gått Annars?? hade jag fått jobba med det jag brinner för & gör idag??

Ida för övrigt va ÖVERLYCKLIG att få Åka till Dagis idag,, ÅÅ det va ju SÅÅÅ längesen... Julledig & Sjuk på de,,,
Men idag hade hon lekt & lekt!!!
och vi har Köpt ett par SKRIDSKOR till henne.,, som hon bara JUBLAR över,,,
Bästa ANNA som vi träffade igår hade 2 par till Lilla Emma som är Lika gammal som Ida,,,
så I morgon skulle hon hänga skridskorna på idas Krok rena rama JULAFTON.... =D så en Hjälm på de så ska vi Testa I helgen... =)

Jag jobbade sent idag,,,, då jag kom hem blev det FRUKOST middag... (det va ju D som stod för maten.. =) men Vi älskar det,,, och det va Kokta ägg & fil/flingor,,, då slog de mig jag ska
Göra Mormor Ruts GUBBAGOTT!!!!
Mormor hade ALLTID en burk med röran i kylen.. Grymt gott på mackan...
GUUD va jag SAKNAR HENNE!!!

Så här har ni ett litet Tips på Pålägg..

RUTANS GUBBAGOTT!!!!

Minikeso (eller vanlig)
Hackad purjolök
Hackat ägg
Kaviar,,,

Blanda ihop & VIPS värdens Godaste Pålägg Och inte så många Kcal,,, =) PERFA!!!
Mormor hade Vispad Grädde i sin röra,,,, MEEEN det hoppade jag,,,

Nu ska jag Sova... Familjen sover,,, jag e trött!!!!

Längtar till VÅÅÅREN!!!!!!
så jag Bjuder på en liten VÅR bild,,, ja Iaf GRÖN bild,,, =) & Tagen i Maj förra året!!! =)



KRAMEN på er
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0