TREVLIG HELG!!!

Ja visst sicken Trevlig Helg vi haft,,,
Fredag jobb sen hem & Mysa med Familjen,,
Lördag upp in till stan Handla lite och Lunch på Mc Donalds,,, sen hem Packa väskorna koka varm choklad och sen vidare till Skridskibanan mötte upp Tove,Magnus,Nils & Greta,,,
det va Grymt trevligt....

Ida ville INTE prova sina skridskor,,, hon bara VÄGRADE,,, Linnea åkte som aldrig förr nu börjar det släppa för henne,,, Jätte duktig,,, Nils likaså jätte duktig,,,
Vi drack varm oboy och smaskade tunnbrödsrulle med GUBBAGOTT,,, mums!!!
och så klart lite MINTTU på de (till oss vuxna så klart)





Jo vars jag e en DJÄVEL med klubban....


Isprinsessa




Mys fikat


Ida va trött Myste i kärran


Duktiga NEA





Efter denna Underbara eftermiddag tog vi våra Rosiga kinder & all packning & gick vidare till Tove & Magnus,,, d
är åt vi GOOOD mat drack Grogg myste snackade & spelade spel LÅÅNGT in på natten,,,
ja typ 04.00 kom vi i säng och det blev till att sova över för oss,,, =)
 D ville inte med det va SNÖÖ storm så jag hade INGEn lust att pulsa hem,,, så vi fick bäddat i soffan TOK mysigt!! och barnen tyckte så klart åxå att det va UNDERBART mysigt,,,
Linnea sov i Nils rum & Ida i Gretas,,,,

Söta Greta


Sjörövar fabbe


& Greta.. som Sjörövarprinsessa... =)


Ida Gillade VERKLGEN att sova i Gretas rum,,,, ska vi sova över mamma ska vi?? frågade hon många gånger,,




Nea & Finaste Nils,,,




MYSIGT


Barna Vaknade vi 08.00 så ja vi fick c:a 4 timmars sömn,,, hrm,, kändes som ja nyss somnat då jag fick kliva upp... uuuuhhh och ja SLIIITEN till Tusen,,, =)
Men det va bara att ta tjuren vid hornen,,, åt Mys frukost sen Gå hem,,,
Duschade & piggade på mig Ganska Bra!!!
Sen vidare på Julgrans plundring med SSAB,,, Ungarna va Nöjda som fick både Godis & Fika,,, =)

Efter detta åkte vi en sväng till Svärfar som fyllde år, en liten fika sen hem Natta barn & SOOOVA vi bäddade ner oss till Solsidan och somnade på stört,, =) för ja Kroppen behövde SÖÖMN,,, =)

TUSEN TUUUSEN tack Tove & Magnus för en UNDERBART MYSIG & TREVLIG dag/natt med er Alltid lika Kul,,, =) sen att jag Va en DJävel på Spel är en annan sak,,, =)
Nästa gång kommer Ni till oss så Bastar vi & NI sover över!!! =) detta gör vi till Tradition tycker ja,,,

Idag har jag Jobbat ÅÅÅÅ va galet lite Kunder,,, Märks att det sinar i Plonkan på Många,,,,
Trots de gick dagen fort,,,
Jag sov en Halvtimma på Lunchen Åxå,, GUD va skönt de va att bara VILA,,
Hämtade Kidsen hos svärisarna efter jobbet D jobbade...
Badade dom sen isäng,,, dom slocknade på STÖRT... Trött mössor...

Jag är åxå Trött... ska ner & hänga upp en maskin tvätt,,,
Jag har SÅÅÅÅ sjukt ONT i halsen,,, FAN jag va ju Nyss förskyld,,, =( tristans,,, hoppas det försvinner jag ska nog Gurgla Lite salt vatten...

PUSS PÅ ER
FIA


Kommentarer
Postat av: Tove

TACK!!!!! För en super trevlig helg! Det var skitkul! Ser framemot nästa date! Och då paxar jag för att va i ditt spellag!! Min enda chans eftersom jag var urkass!!! ha ha!

Kram

2011-01-18 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0