Halliiii Hallåååååå

Nu e ja här för en stund... Vi har de SJUUUUKT mysigt.... på Semestern... Som de ska va...
Började vår resa mot Örebro & Gustavsviks camping  TiPP TOPP rent & fräscht.. +++++
fINA Servise hus & Toaletter Nytt allting...
Vi tog oss in på Stora Äventyrsbadet där JISSES massa skoj för stora & små åkte Kanor & badade Hela dagen...
sen på Kvällen den sedvanliga Grillningen & Kalla ÖL som ALLTID på campingsemester!!!
Barnen lekte,,,

EN liten JOBBIG incident,,, Barnen vaknade tidigt en morgon.,,,
Klär på sig & D skickar ut dom till stora Lekplatsen...
Jag vaknar vi plockar fram frukost,,, jag ska på Toa & samtidigt Hämta Tjejerna,,,
Men lekplatsen va TOM,,,, DÅ fick jag Hjärtklappning,,, jag gick ett varv runt ropade sen Hämtade ja D... vi Började Leta Men VAR ska man Börja??? OJOJOJO JAG VA SÅÅÅ RÄDD,,,,
Sen kommer en Norsk Tjej Med våra Flickor,,, Linnea springer FRAM till mig Hoppar upp i min famn & bara GRÅTER & Gråter.. snyftande säger hon Vi hittade inte tillbaka,,.., =(
OMG jag va helt skakis,,,,
Men denna SUPER snälla Kvinna hade sett dom Irra runt och tagit med dom till Receptionen där Hade duktiga linnea Berättat ALLT om Att vi hade en svart bil,att vi bodde i oxelösund Att dom gick på frösängsförskola & sen kom de,, Att dom hette S/W i efternamn... DÅ slog dom de på Datan & fick upp vår Vagnsplats... så dom va på väg till oss....
ÅÅHH gud ja blev så såå rädd,.. & många Tankar slog mig....
Nu är Linnea lite Harig och har stenkoll på Vart vi bor & är.. =) BRA,,,,
Men i de stora Hela UNDERBAARA dagar i Örebro., =)



Sen styrde vi kosan mot SKARA & Sommarlandet!!! Här har vi BADAT & Åkt ALLA tänkbara Karuseller & haft skiit kul,,, En massa Pirr i magen Både på Barn & Vuxna....
Linnea sa till mig i går..:
Mamma det känns som en DRÖM.. Vadå sa jag?? jo den här semestern Känns som en dröm,...
HIHI hon Är såå NÖJD...

Just nu sitter vi i bilen på Väg till Gällstad &  OutLet Center som ska vara Ett stort Köpcenter Med Massa Outlet affärer!!! så vi får se om Hjärtat öppnar plonkan så man får shoppa lite... =)
Jag får väl åka med honom på Nya leksaken han Förskaffat sig.. =)
I gengälld!!!

Hoppas NI har de bra
Vad ni än Pysslar med...

(foton kommer det är segt med Mobila Bredbandet att ladda upp Foton...)

Pussar & Kramar
FIA

Kommentarer
Postat av: B

Åk föll Öland här är så bra väder.

B:))

2011-07-08 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0