HOHOO

Nuuusåå va de LIITE dåligt Med Uppdatering IGEN... =)

Jobbat & grejjat.... Fina Vännen Lotta Jobbar ju nu hos oss Det funkar Toppen.. =) Hade Inte trott Annat!!!
Idag har jag Rått om MIG... Vaxat/färgat Bryn... Varit på THAI massage Som va SJUUUUUUKT skönt ÄNNU en GÅNG besök Legitemerade THAI DAN i Oxelösund... JÄTTE duktig... och Trevlig....

Började med att jag fick sitta I varmt FOTBAD & dricka TE... sen skrubbade han Fötterna och jag fick Byta Om till Andra "LAKAN" kläder.... och Lägga mig på Hans MADRASS på golvet.... 
Sen körde han igång... masserade,klämde,drog,bände,knäckte med hjälp av sina armar,ben,fötter & ARMBÅGAR... ooooooOOO va de gjorde Ont på Vissa ställen... MEN SÅÅ SKÖÖNT!!!!

I nästan 70 miuter Fick jag Massage... sen avslutade jag med TE igen... =) Jätte BRA och det kostade BARA 350 kr... som ni såg på Bilden... har han andra sorters massage än denna... =) 
SÅ GYNNA honom,.
Testa... han kommer Även att öppna en lite THAI butik där vi kommer att Kunna köpa Thai saker... Härligt....
Han hade Nyss kommit hem från semester i hemlandet....
Där han varit i Templet & varit Munk i 10 dagar... och "Landat" för Sverige är så Stressigt!!!
Jo vars.... =(

Så nu är jag Lite MÖR i kroppen & Trött MEN på ett SKÖNT sätt!!!

På lördag ska jag till Micaela & fixa sommriga NAGLAR. =) SÅ jag har Unnat mig denna vecka.. =)

Nu ska jag Knoppa 
Upp tidigt i morgon...
KRAM på er
FIA


 


Kommentarer
Postat av: Caroline Dyfverman

Låter toppen, jag ska boka tid :o)

2011-06-15 @ 23:17:27
URL: http://cdyfverman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0