OOooo =)

Vilken Helg....
Fredag Jobba till 16 Hem & Äta middag med Familljen & Pappa som passat Vattkopps Linnea ,,,
Klippte honom sen Slappa...

Lördag: Upp käkade frukost sen till Micaela & snygga till Naglarna.. Jätte trevligt & mysigt!! Tack för en Jätte Mysig prat stund Åxå... =)
Sen va de att åka Hem Hämta barnen & Nova sen körde jag Dom till Södertälje där som haft JÄTTE mysigt Hos Moster Ingela & kusinerna...
Jag & D gick till Vännerna Dan & Tette på SOMMAR FEST JÄTTTTTTTE kul drack gott,Åt gott SKRATTADE gott... Gick till Närliggande Gärdet & lekte Lite LEkar.... Där va de BLODIGT allvar!!!
TUR att Vissa erkänner fuskandet =)

Klicka på Bilden så Kommer ni till Mitt FB Album & Kan kika på Resterande bilder... =)

Eller klicka PÅ denna Länk!!!
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150216728411731.320854.757691730&l=bc76f8580f

Min sambo Drack LIITE för mycket... och gav sig hemmåt... lite innan Mig...
Men nästan alla är vi Småbarns föräldrar så det blev INTE sent alla Trötta & Nöjda vid Halv 2... SKÖNT!!!

TAAAACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM VA MED HADE OTROOOLIGT ROLIGT!!! och TACK Till Dan & Tette som fixat denna kväll såå BRA!!!
SÄÄÄÄÄÄÄRLEK!!!!

Idag Vaknade vi halv Tolv.. JÄTTESKÖÖNT... åt frukost Slappade & sen va de bara att Åka Till Söstra & hämta trollen...
TUSEN TACK ÄLSKADE stora syster För hjälpen med Barnen....


Jag har städat Källaren Pulat lite i tvättstugan nu ska vi mumsa Brie ost & Finncrisp...
Barnen ska i säng I morgon Börjar ännu en Jobb vecka,...
Men bara 10 Arbetspass Kvar till Semestern.. Härligt!!!

Morfar passar linnea i morgon... Får se om hon Hinner med att Gå på dagis Något  den här Veckan Sen SLUTAR ju hon Och börjar Förskole Klass....

Hoppas Ni haft en Fin helg..
Puss på er
FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0