SNART SÅ

JAAAA i morgon är sista passet 7-16 sen SEMESTEEEEER!!! måste bara in till jobbet 9-10 på lördag & räkna kassan SEN ledig 2 veckor.... SJUUKT sköönt!!!
Även att jag GILLAR mitt jobb så ska de bli GALET nice med semester...
En vecka med Husvagnen skara sommarland,Västkusten,Astrid lindgrens Värld,,,
Hela veckan i barnens tecken... & ja Mammans åxå Om SOLEN kikar fram,., =) men skara ska bli skoj... Inte för att man är SÅÅ sugen på att visa sin FETA kropp bland så mycket folk men de e bara att Gilla Läget!!! =)

I onsdags hade jag en Liten semester dag för att hinna Umgås med min ÄLSKADE bror & hans fru som va Här & Hälsade på från Kramfors.. det va JÄTTE mysigt.. Han är Underbar Min bror Lika galen & sjuk som JAG... (konstigt) jag syrran & Brorsan har så SJUUKT skoj då vi ses villket är ALLT för sällan...
fasen en syskonresa vore kul nångång... bara vi... =)
Idag åkte dom hem igen..,, =(

Jag har Jobbat 7-16 fyndade lite rea grejor till Linnea Klänningar hon blev SÅÅÅ nöjd...
D & barnen är ju lediga nu så dom kom in till mig då jag slutat och vi tog en glass sen handlade D lite Shorts & tröjor SOM han Behövde...

Sen hem... jag känner att jag börjar få SJUKT ont i halsen & bli Snorig.. FAN FAN lagom till semestern... FUCK.... så jag somnade då vi kom hem och sov i 2 timmar sen åt vi lite Frukost middag... GÖTT....
Nu har D klippt gräset Vi väntar på regnet!! jag har gurglat saltvatten...
Hoppas på att de ONDA försvinner...
Och D bjussade på "lilla PETITA" groggen som ni såg på bilden... så jag Lär somna GOTT sen.. HIHI

Barnen är Fortfarande vakna... =) men de e Nära nu..
Jag berättade nyss om John Blund... och vi kikade på Klippet på You tube... JISSES va Ögonen va STora som TEFAT..
-mamma kommer han nu?? kommer han till ALLA barn???Kommer han på Natten?? Även om de Regnar???
Kommer han om allt är STÄNGT & LÅST????
Många frågor.... (nu kanske dom får mardrömmar istället!!!)



HIHI mina små Älsklingar!!
Oj nu blev de mörkt,,, nu kommer nog regnet snart!!!

Nu ska jag Åxå sova Upp TIIDIGT i morgon,,,,

Natti Natti på er
PUSS
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som om ni får en härlig semester. vi tänkte oxå ta Astrid Lindgrens värld i år men jag jobbar hela sommaren som vanligt.... Så finns ingen tid:(, men vi har iaf planerat dags utflykter äventyrs land, danmark, zoo os.v... Något ska vi hitta på... Kanske blir det en resa till hösten får la se....



Njut av semestern nu o hoppas du ej blir sjuk stoooooor kramiz......

2011-07-01 @ 09:45:45
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0