ÅÅ

Va KUl Nu börjar det hända saker med Komentarerna ASA skoj...
Dagen Har varit Toppen...massa Trevliga Kunder... ja Trevlig Personal åxå... HIHI....

Ida va Hos Tandläkaren idag.. med Pappan... HAHAH han ringde och sa:
Nästa gång är de Du som åker & skäms,,
Vadå tänkte jag??? hade hon så FULA tänder??
Ungen Vägrade Gapa Nöp Ihop Käften HELA tiden... gick INTE att MUta med NÅT... hahahahaha va kul... så vi ska tebax om ett Halvår...& göra ett Nytt Försök,,,

Dag 2 med Lchf...
Ja det funkar bra hittils men jag Får fortarande inte IN i huvet HUR man kan Gå ner i vikt av att Äta SÅÅ fet mat??? Vikt väktare som man Varit några år,,,

Men Idag Frukost såg ni limpan med keso / avokado,,,
Lunch Fläskfile & Gräddsås sallad... och Ett ägg...
Middag Ungskorv Med ost & Bea sås....ett Glas RÖD mjölk...
Men jag Åt nog FÖR många Korv bitar typ 6 så jag blev SÅÅ mätt Efter en stund... UUURK
Och det är NU jag saknar FRUKT fräscha äpplen/apelsin... OOO va gott...
men de går väl över...

MEEEN jag är INTE hungrig eller sugen Mellan Målen... och de är väl Bra va???
Nu har jag Druckit Te och ätit några Nötter...

I morgon ska vi Göra Flygande Jacob... MUMS...hittade på en Blogg att man Kunde göra blomkåls ris... kanske man ska Testa & ha till...
Klicka HÄR för receptet!!!!
En asa Bra Blogg By The Way... läggs till i listan...

Nu Ska Nova Kissas sen Sängen...
Upp Tidigt i morgon...

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0