40

Graders feber har Lillsnorpan haft Nästan HELA dagen Förutom då Alvedonen Kickat In... =/
Fan hon har ALDRIG haft så Hög som 40,2 helt ledlös Gumman....
BORT FEBER BOOOORT!!!! Tänk om man Kunde Trolla Ändå,,,,

Vi har Inte gjort NÅT idag Bara MYST i soffan... Eller Jo jag Har tvättat och Då Ida sov Innan regnet kom Va jag Ute & Rensade bort lite Maskrosor,,,, men Hann inte med ALLA =( Förbannade Otyg detdär & sprider sig som Satan Gör de Åsså... BLÄÄCH,,,,

ÅÅ måste Dela med mig av Middagen jag Snodde ihop GRYMT gott,,,,

Stekte Fläskfile i massa Smör...
Blandade en Gryta Med kokosmjölk,grädde,lite soya,sambal,mango Chutney,vitlök & Riven Ost,,,,
Sen fick Allt Koka c:a 30 minuter med Lökringar & Champinjoner Grymt Gott Blev de,,,,
Till de fick Ungarna (läs NEA ida sov) Ris
jag stekte till oss Vitkålsstrimmlor i Massa SMÖR de va ju Ett lyft Bara de Fan villket BRA komplement Istället för Pasta.... Jo vars det kommer bli MER MER av de kan ja säga...

Sen håller jag på att Göra Lite Sånnadäringa Frukostmuffins... Testar en Ny variant jag Snodde Ihop,,, jag som Älskar skaldjur,,,,
Blanda typ 5 ägg och 1 dl grädde ha sen i keso,dillkrydda,riven ost & hackad  Crab sticks & purjo,, sen in i Ugnen på Typ 180 grader tills Muffinsarna ser Klara ut!!! de ska bli Spännande....
Gjorde även de klassiska med skinka bara ... samma Innehåll utan dill och krabba & med Skinka,,,

Sen ska jag Göra Frallor/bröd då detta är Klart i Ugnen.... Snacka Om Bullmamman Idag... Men va Fan ska jag Göra då???

Ida & Linnea spelade spel Förut... sen försvann Ida... Vi letade och Hittade henne Nerkrupen i Soffan med Filten... Rödsprängda Ögon & 40,1 IGEN.... så Nu sover Hon....Hoppas alvedonen Verkar FORT...

Nu ska jag Baka Klart & invänta Sambon,,, De va Grillkväll på Dagis Idag men Vi kunde ju INTE gå eftersom han JObbar & Ida sjuk,, så För Husfridens skull Håller vi Snattran Om de!!! =/

I kväll SKA jag ut på PW en rask en Så jag ska Nog Fylla Mobilen Med lite MERA Gå musik!! NIIICE,,
Puss då

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0