JIHOOOOO

NY desig på Bloggen som ni ser...
TUSEN MILJONER TACK
JESSICA som kirrat detta!!!
Gryymt nöjd,,,,
Kika GÄRNA på hennes Blogg. KLicka på hennes Namn!!!

Idag har ja jobbat och de har ju varit sjukt fint väder....
Underbart Nu är de SOMMAR... fortfarande VARMT ute,,,,
Mamma Hämtade kottarna på dagis utfodrade dom & mig efter jobbet sen åkte jag & Nea till SKOLAN för att besöka Fröknarna & alla klasskompisarna ÅÅ va hon tyckte de va skoj Hon är SÅÅÅ laddad till att börja nu... Mammas Skrutta ...
Spännande ska re bli...
Det roligaste av allt är att Både jag & D gick på dendär skolan Super skoj ,lite minnen som kom tillbaka då man va i korridoren... MOHHAAAAAA....

Sen hem lägga barnen D kom då tog jag mina NYA Easy Tone och drog en sväng... & ja det känns Annorlunda fick asa ont i benen första 20 minutrarna Hoppas de ger lite mer resultat..
Det va så UNDERBART uta Doftade Nyklippt gräs & syren... varmt gick bara i Linne Skit bra Musik på mobilen Hade kunnat Knata Hur långt som helst...
Så nu kommer stengel ha NICE AS till sommaren ,,,
HAHAHAHA tänk att man ska Gå på ALL djävla reklam....
I morgon blire till att Jobba kväll...
& de ska grillas till Middag... Gött....

Nu ere dags att Knyta sä...
Puss alla FINA!!



Kommentarer
Postat av: Jenny i Norrköping

Jättesnyggt med nya bloggen, fräscht och bra! Kram!

2011-06-01 @ 14:55:14
URL: http://www.lillagummanglomsk.blogspot.com
Postat av: Janni

Jäklar vilken skillnad! Ser ju hur proffsigt ut som helst! :)

2011-06-01 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0