Marknads helg,,,


Jupp denna Helg va det den ÅRLIGA Oxelömarknad...
Kalas väder för marknad Växlande Molnighet!!
Barna va Nöjda dom åkte Karusell På karusell Handlade leksak & Godis... Sen blev de Lunch på Kina... =)
Och en sväng till Nyköping för Lite Glass....

Jag skulle ju haft min Jobb helg denna Helg.,. Men pga marknaden & mina Små tjejer ville ja va Ledig... och Bästa Chefen Täckte upp för mig... THANKS!!!
Även Söndag skulle jag jobbat men då Kunde E räkna Kassan och Snälla Emma Jobbade mina timmar... Kul för henne med lite Extra Pengar... Skönt för mig att få vara ledig trots att jag Sumpar endel stålar på helgen....
Men men..  Djävligt skönt att varit Ledig!!! =)


tekoppar... Ida va inte så sugen....




Så dom fick stanna För hon ville INGE mera... HIHI då linnea åkte vidare i Koppen Fick ida åka Flygplan...












Lotter SÅ KLART... INGEN vinst!!


Pappa D & Nea åkte denna Twister eller va den kallas & de va ju SUUPER skoj...


Ida Tog Tåget






Korv paus...




Super mysig dag Bara Familjen det händer inte så ofta alltid har man Nåt att göra...

På kvällen va de dags för mig att Dricka lite Vin med Vänner....
Tog cyckeln till Fru söderman där vi drack lite vin & Snackade skit... sen cycklade vi vidare till Fam Vitanen där det va lite Trevligt Folk... mera vin MASSA skratt och sen va de dags... att ta en promenad till Delfi och Robert Wärn... där de skulle vara FULLSATT MOHHAAAAA in my AS att de va, shit va Lite folk,,,
Så typiskt Oxelösund... MEN vi hade SKIIT kul... träffade en massa fina Glada Människor Alltid kul med Nya bekantskaper....
TUSEN TACK ALLA NI INBLANDADE SUPER KVÄLL!!!!
det blev en snabb efterfest sen tog vi cycklarna hem... glada/vingliga eller viniga kanske/fnittriga!! Underbart!!

Så dagen har bestått av SOVA slappa Äta osv... nää jag har bäddat rent och plockat undan lite... I morgon är ju Min lediga dag... så då blire till att städa på Fm... åka & hämta ett paket sen hoppas jag på Lite SOL så man kan få sig lite Bränna....

Nu sover Min familj... jag är LITE piggare nu då jag Halvsovit Hela dagen... =)
Dippar lite Grönsaker & sippar Mineralvatten....
Hoppas ER helg varit Trevlig

Nu Hockey VM final Hejja Sverige!!!


Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0