Onsdag

Japp idag va de en tidig morgon... satte klockan på kvart i fem. snoozade till 10 över upp in i duschen... D va hemma så han väckte upp barnen & satte på dom kläder sen drog han,, skönt att få hjälp på mornarna... en positiv grej med att börja 7 han är hemma då... =)

Snygga till mig kamma hår på tjejerna lämna på dagis in & jobbelijobba lite,,,
Lite sisådär stämmning på jobbet 2 st har fått nya jobb & vi får INTE ersätta dessa det verkar som om vi kommer att få jobba varannan helg framöver... KUUUKEN inge kul,,, MEN vi får se.,,,,
Trist att dessa 2 slutar åsså =( men glad för deras skull,,, GRATTIS!!!

Lunchade med kexet,Annsa & pärisen.. MYSIGT gick en sväng på stan sen vidare in till Källaren & jobba... Gjorde inget eftersom det regnade/snöade...

Slutade 16 hämta barnen som va TRÖÖÖTTTAAA & tjuriga blev osams med Linnea som är UPPKÄFTIG MORRRR
ida grinade & gnällde i ett medans jag lagade mat höll på att få PSYYYK Bryt,,,

Gjorde iaf asa good mat,,,,

Koka Cremefraiche grädde & en Buljong tärning till de blandats i med Dill & vitlök
Lägg lax i en ungsform på med Blommkål & broccoli Jag tog Fryst,,,
Slå över såsen och på med MASSA ost...
Gratinera i ugnen till den ser gyllenbrun & fin ut...
Jag hade Blommkåls ris till barnen fick potatis....
MUMSIGT värre,,,,,


Sen va de bara att slänga Ida i säng hon va sååå trött,,,
D kom hem och kunde Hjälpa till SKÖÖNT
Hon somnade på Stört... han tog disken Jag laddade en maskin tvätt & drog ett varv med dammsugaren...
Som ni alla Hundägare vet är detta väder INGE kul,,, GRUS överallt,,, HUUUU


Linnea kikade på tv sen fick hon åxå krypa ner....
nu slappar vi i soffan...
Gjorde en LCHF milkshake

3dl frusna bär
2dl kokosmjölk
1dl grädde
ev lite mjölj om de blir för tjockt....
Mixa mixa... Jätte gott

Jag har Ont i magen.... Tjejgrejs.... =()
Funderar på en promenad... men njaaa Full fart denna dag så jag Vet inte...
ÅÅÅÅ va jag e LAT... FASEN åxå... jag kanske ska gå Ut i af???.....

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0