PW

Jupp idag kom ja Iväg på en LÅÅNG rask PW med stavarna.... 45 minuter c:a
Tog en sväng mot brukshundklubben & Vivesta Havsbad och hem,,,
Skönt att gå en Annan sväng än den "vanliga" 
Skönt väder och Tok Bra Musik i Mina URBAN Ears så va de bara Att köra på... =)

Jobbar dagen Har gått undan... men kan de bli annat med BÄSTA personalen??
Hade även en TREVLIG lunch Date med Fina Magnus Mr Sväng Redlig idag,,, vi tog en Bit mat & snackelisnackade lite på Voyage alltid lika kul,, synd att vi ses för Sällan Allihopa..
Hoppas på Lite mera sånt i sommar!! =)
Lite Grillkvällar på Havet med vin & skratt... ÅÅH va Mysigt!!!

Pappa & Alica Hämtade barnen på Dagis & åkte hem hit & Myste... eller Barnen Lekte & Pappa,Alice satt vid Köksbordet & snackade,,, det tar emot i mig att erkänna Att dom börjar Bli Gammla nu.. SUCK ,,,,
Jag vill ju Lixom ALLTID ha mina Föräldrar & Bonus familjer Runt mig....

D jobbar sent så mamma va En ängel som alltid Kom hit Passade barnen så Jag kunde gå ut på Prommis...
TUSEN TACK älskade mammis!!!

Nu sitter Jag i soffan och dippar lite Broccoli... Va så SUGEN.....
I morgon ere FREDAG IGEEEN Yahoooo mysigt!!!


Puss på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0