BOORTA!!!!!

JIHAAA de ONDA i Halsen är BOOORTA!!! YAY... så Sjukt sköönt Jag har Min röst Tillbaka & Mår TOPPEN igen,, Tror stenhårt på Att SOVA mycket då man E sjuk... DE HAR JAG GJORT... sen vid hals ont att GURGLA saltvatten Är THA SHIT!!! SUPER salt varmvatten... =) SKIT äckligt Men Effektiivt!!!

Vi har Städat i Garaget,tomten,Lekstugan och Friggeboden... Så nu ska Min lilla Golf Ner i garaget Och Min egna BILDOKTOR ska Kika på Den....
(HAN HATAR DÅ MAN SÄGER DE )

Jag ska nog Åka & sola en sväng... SKÖÖNT!!!
Sen ska jag Till Emma ikväll & dricka lite Gott snacka SKIIT & Ha skoj... =)

D tar med Ungarna & tänder ljus på Kyrkogården...
Mysigt...

Ha en FIN FIN kväll Alla NI




FIA


Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att du är frisk! :)

2011-11-05 @ 14:44:43
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0