HALLÅÅÅJA....

I morgon är de FREDAG.... IGEN galet snabbt denna vecka gått...
har Inte tränat på EN vecka,,, =( ABSTINENS!!!

FAAAAN men Nu är halsen bra Jag är Pigg och MIN BIL kommer förhoppningsvis va Redå att Köras i nästa vecka,,,, har fått Pusslat med detta ,,,, vilket helvette det är När man är VAN med 2 bilar... Ja vi Klarar oss INTE utan varsin....

Jobbet Flyter på GRYMT mycket att Göra men det är KUL & en MASSA kunder.... Härligt
Kollegorna Är åxå TOPPEN... Förutom alla SATYG vissa Gör... =)

Barnen är Snälla....
Fasen Nu har dom vuxit igen så där fort....
Linnea är SÅ duktig.... hon sköter ALLt själv,,,
Duschar tvättar hår torkar byter Kläder... fixar fika grejjar.skriver & läser... (ljudar)..
Hon är en toppen tjej omtänksam & Glad....
Även om Hon bråkar med Syrran ofta... =)
Älskar skolan verkar ha Massa kompisar och Tycker att de är Otroligt kul...
I förrgår va Första Morgonen Vi blev osams ang Klädval till den Lilla damen...
Det föll henne INTE i smaken de jag Tagit fram... så hon tog fram eget som matchade på Pricken...
Från hårband till Strumpor,, =)
 
Ida har åxå blivit stor nu... Börjat sitta vid sitt Skrivbord Pysslar massor Skriver Bokstäver sitt Namn... (AID)
 lite Omvänt men Rätt Bokstäver... och Pratar KONSTANT... massa roliga saker som Hoppar ur henne...
Hon RETAS ofta med Linnea.. men vill ändå Vara med henne... Glad & Busig tjej Har vi...
Och hon säger varje dag att Hon ÄLSKAR OSS ALLA i familjen... =)



Jag kan känna GUD va skönt att dom Börjar Bli stora....Klart man saknar BEBIS men Nää...
Tror inte de blir med Barn här...
Det Händer en del i våran Lilla Familj just nu... den tiden FInns Inte... =) men Klart ROLIGA saker...

Denna vecka har jag Shoppat... (OVANLIGT)
En GALET snygg Klänning..Till MIG. (ni får bild i Morgon)
Kläder till barnen (julklapp)
Fynky kids avslutning/kalas Klänning till Linnea JÄTTE snygg ska bara få tag i glittriga strumpbyxor åxå och SKOR
Presenter till ALLA som fyller denna Helg....
Jag & D kalas i morgon... Barnen sover hos mormor & Nisse...
Linnea kalas på lördag,,,
Ida kalas på lördag,,,
Och FARS DAG på söndag
Fullt upp SOM ALLTID!!!!!

Idag va JAG med Ida och Badade på Simskolan.....
ÅH va ungnen är OINTRESSERAD....
Lyssnar inte på Tessan (fröken) gör en Massa Annat...
MEN ungen kan Nästan simma... Flyter dyker efter ringar på Botten... simmar under Ytan...
Så Vattenvana JAAAA!!!
Men vi Väntar en termin & Kör igen Nästa Höst....
Nu ska Hon åxå få Dansa... Både Ida & Nea ska på Funky Kids nästa Termin.... SPÄNNANDE

D har börjat Träna Köpt Träningskort... Jätte kul tycker jag Att åxå får lite Tid för SIG själv Mitt i allt...
och Nästa vecka Ska vi Köra Lite LCHF igen.... Han vill de så Jag hakar på ett tag... De funkar ju... och MIN pendel på Vågen har nog FRYST fast Händer INTE ett JOTA... SÅ LESS....

Men Jag känner skillnad på kläder sen jag Började träna... och Tyckte mig jag Såg lite MER myskler på Armarna Härmomdagen.... =)
Ska Väga/mäta Mig Nästa Gång... =) spännande... Sen vet ju jag som alla andra Att detta FESTANDE INTE är SÅ bra då man vill Tappa Vikt,,,
Men va fasen Jag lever bara en gång... jag kan DÖ i en Olycka i morgon... så Ja lite FEST i morgon IGEN... =)

& Nästa Helg är de DAGS... JULBORDS KRYSSNING MED MITT UNDERBARA JOBB
Kan bara blir på ett sätt
SJUKT!!


Nu ska Jag "luta" mig Lite I soffan till robinson... Jo man vet vart de Kommer att Sluta.. =) ZZZzzzzzz


FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0