HELG

OOO Fredag!!!!
Återigen SHIT va denna vecka gått fort....
Haft massa att göra på jobbet mycket kunder SPECIELLT idag... WHOO va kul...
Jag jobbar lixom EXTRA bra i stress... GILLA!!!!

Idag va Jag & Hjärtat  & SHOPPADe till Honom...
MASSA snygga kläder... och HAN några tusen fattigare... återigen Så jobbar MIN D.... =) Handlar en gång om Året MASSOR!!! HIHI
Han ska på Fest i morgon vet INTE om jag vill släppa ut honom i dessa snygga kläder... =)
& hans FINA jeans Rumpa... =)


Nu har jag precis Vaknat efter Att ha Slummrat I soffan nån timma... så jag Slänger in en liten blogg sen SOVA...
Jag ska ju Minsann på JULBORDSKRYSSNING med BÄSTA JOBBET!!!
SKa bli Galet KUL.... =)
KLART jag Kommer hålla er Uppdataerade med bilder... =)

Nu ska jag Tvätta bort sminket & sova...



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0