Måndag

Oj Oj mina vänner.... Vilken Helg... =)

Fredag fortfarande feber... dock Lite Bättre i halsen Sov hela dagen....
Lördag de onda va Borta... SKUMT bara sådär...
MEN jag Kände mig Fortfarande Tjock i halsen men Ingen ONT....
Så vi Plockade på tomten städade,,,, Och fick Ner Min lilla Bil I garaget!!!

På kvällen va de dags... Jag & Helen tog våra Klirrande Påsar In till Emma drack och Hade trevligt....
MEN en sån IDIOT som jag är.... hade ju hittat en massa breezers & cider i Källaren...
DOm hade jag med mig & INTE kollat Datum så när jag Öppnade En cider Luktade den JÄST..SMAKADE skit
 OH JOY!!!
FAN... ringde hem... ¨
Hjärtat Plockade ihop lite dryck,,,
Bästa ÄLSKADE mamma & Nisse tog bilen Och kom in med en Påse till MIG...
TACK TACK,,,,

Sen va de bara att Festa Vidare... Vi hade JÄTTE trevligt Spelade lite spel och Fnittrade... =)
Tog oss Till krogen Där vi dansade som satan & hade SKIIT kul,,, och jo LIITE för Mycket att Dricka för mig....
Så jag slocknade på 2 sek då jag Kom hem....

Söndag UUUUUUUUUUUUURK... va jag Mådde dåligt... blev "MAGSJUK" hihi skiit dålig och krossande HUVUDVÄRK,,,, som om nån klämt fast huvet i ett skruvstäd,,, OAAAJJJ....
MEN ja själv förvållat.... blev som tur va bättre efter lunch....

Idag... NYKTER & pigg... =) lämnade barnen på Skola/dagis och Jobbat... JÄTTE kul MASSA folk....

tänkte träna idag MEN fan jag har Fortfarande ONT i halsen.. =( så jag Blev rådd att Ta de Lungt.... VILL VILL VIIIIILLLLL träna.....

I morgon Hoppas jag PÅ .... och Onsdag & fredag... =)

Nu snarkas de i HELA huset....
så jag ska åxå Krypa ner... =)

Hoppas ATT ni haft en BRA helg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0