MYSER

Men MIN D i soffan efter en Härlig helg med FAMILJE kärlek....

Lördagen bestod av Lite Jaga svarta glitter skor med Linnea..
Hon & jag brassade in till Nyk & skulle hitta nya eftersom dom jag handlat va fel stl...
MEN hittade inge... hon fick va Utan... de gick de med,,

Hem Äta Lunch sen till Funky kids avsluting alla barnen va SÅÅ duktiga....
Man blir så stolt av att se vår fina unge va med & dansa... =)
Nu har vi Bokat både Linnea & Ida till Nästa Termin... KUL....

Efter detta va de dags för bonuspappa Nisses 60 års fest som även blev lite familje fest för oss.-.. SÅÅÅÅ underbart Kul att Mysa med Mina syskon & deras familjer... Säger de IGEN jag har Roligaste & Underbaraste Familjen... ÄLSKAR ER!!!!

Lite bilder från denna Mysiga kväll finns om ni klickar på Bilden Nedan...

Mina UNDERBARA syskon & JA...


har en Massa fina från Funky åxå men så många andra barn med så jag Väljer att Inte lägga ut dom... =)

Idag har vi fixat lite på Tomten....
sen va de kalas dags för barnen.... då åkte vi & handlade lite...
för ikväll hade vi besök av fina vänner Magnus,Sussie & Söta Lovisa....
Vi åt Tomtegröt och ny grilljerad skinka... MUMS...
Sen glögg & pepparkakor... Lite Jul känsla har infunnit sig... Trots vädret.....

Barnen sover jag & D ska gosa ner oss i soffan & kika på Tv...
I morgon ere Jobb igen & jag HOPPAS att jag får tillbaka min lilla Bil... för då åker jag & tränar efter Jobbet!!!

Ta hand om ER



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0