NÖJD!!!

Jo de är jag...
Hade Första Vägning/mätningen på Curves Idag...
+1,6 på vägen MISSNÖJD
- 13 cm på kroppen JÄTTENÖJD,,,

Och ja Som dom sa Mera muskler resulterar i Ökad vikt,...
Men fastare kropp resulterar i mindre Omfång.... SÅ ja visst är ja NÖJD och Jag känner skillnad... =)
Men till nästa Gång (om en MÅNAD) ska jag Ha tappat någhra kilo åxå,,
Jag ÄLSKAR de stället Galet KUl att träna där!!!
,

Den häringa donnan är Djävligt Snygg Tycker Jag.... OK med Kurvor... =)


Har varit lite VÄL mycket Fest nu... för en annan de Är ju INTE topp för viktnedgång...
Näste Helg Kryssning helgen efter de Bonuspappa Nisses 60 års Fest...
Sen får de va Bra ett tag....

Idag Började vi med LCHF igen.... D vill och tycker de funkar bra Så jag Hakar på,,, Kickstart.....
& ja MAN är Fan Mätt HELA tiden.... =)
Jag bakade Limpa & Frukostmuffins I går...

Idag har ja Jobbat.... sen hämtade mamma Mig och Vi åkte Och Tränade... (fortfarande ingen bil den blir klar den 23 )
SKÖNT... hem Då hade D fixat tacopaj JÄTTE gott...
Åkte sen och Matade pappas firrar handlade hund mat... hem Tog en dusch... damsög och Plockade undan disken, bäddade rent, startade en tvättmaskin...

NU sitter vi i soffan.... Jag ska "luta" sig tillbaka under filten...

HEPP


FIA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

kan man inte få recepten? min pappa kör lchf, kanske kan baka lite bröd och bjuda honom på =)

2011-11-14 @ 21:44:11
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Killen

Hon är lite lik dig sexig med andra ord!;-)

2011-11-15 @ 18:17:21
Postat av: fia

TACK HANNA!!! =)

2011-11-15 @ 20:25:01
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0