OHOJ....

På er....
Jo kryssningen va TOPP TOPP trots att de va en LIITEN miss med att fråga Temat denna natt...
FINSK PENSIONÄRS KARAOKE KRYSSNING.... =(
Så medelåldern va typ 67 och så VI... =)
MEN som alltid hade vi GALET kul.... vi va tillsammans  bara hela natten. umgicks .. dansade drack drinkar Åt julbord,  SKRATTADE.... ojoj Snacka om MAGKRAMP satan va vi skrattat!!!
NI ÄR UNDERBARA MINA Älskade Kollegor.... =)

vi Va

(stjärnor) allihopa.....


TACK för en TOPPEN resa....

Bilderna finner ni om ni klickar på Bilden NEDAN!!!


Finns inte så mycket mer att säga....
vi va hemma 21.00 på söndag kväll jo man va GANSKA sliiten då kan ja säga....
Så det blev sängen ganska snabbt....

Idag har jag haft min lediga dag....
Linnea i skolan... slappat med Ida...
D åkte till Linneas skola och hade Utvecklingssamtal med hennes fröken... gick ju som vi misstänkte
Hon är ett MÖNSTERBARN.... som sin mor.,,, ;)
duktig i skolan,koncentrerad,snäll,omtänksam,många vänner, allmänt Duktig.....
Tack för de... =) MAMMAS underbara Tös....

Ida har fått urinvägsinfektion IGEN.... =( så jag fick en tid på Vct där vi hade med oss ett Urinprov som så klart INTE visade Nåt de visste vi ju..... men de ska skickas på Odling och eftersom hon haft de 2 gånger och de INTE är vanligt på så små barn så hade barn skrivit i hennes Journal att vi skulle kontakta dom FÖRST.... så doktorn ringde barn,.,.. dom sa skriv ut antibiotika och skicka remiss för NU ska hon kollas så de inte är nåt allvarligt... skönt de...
Hon är ju sjuk ofta mammas lilla skrutta.... =(,,,,
Man undrar ju,,,,,

Så ja denna dagen har gått den med... jo jag har ju tvättat 2 maskiner men de fattade ni va... =)
TVÄTTOMANEN Här,,, =)

Nu en kopp kaffe & en chokladbit.....
Sen sova i morgon ere dags att Knega igen.... =)



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0