Trött ... Lördag

Gääsp va jag e Trött Idag efter gårdagens fest.....
MEN ÅÅÅÅÅÅÅH va vi hade kul.... Dansade som satan i fredrik & karins Vardagsrum... =)
Det va VERKLIGEN BF i går... = BARN FRITT... alla Mammor & pappor Röjde som SATAN... hahaha
God mat & God dryck,,, Underbart.. =)

fick sovmorgon... Sen ringde mamma... Idas arm hade hoppat ur led IGEN... FAN.... så dom kom hit... jag försökte men den gick inte tillbaka.,, Idas arm hoppar ur led titt som tätt,,, jag VET hur man gör,,,
MEN nu fick vi Åka In och FÅ hjälp på Akuten.. Bästa Nisse Körde oss... TACK,,,,

Jag va Bakfull osminkad och TRÖTT... Läkaren va .... SNYGG!!!!! fan ,,,, =)
 jag va djävligt mycket snyggare igår,,, =)
Men men... han fixade idas arm och vi Åkte Hem...
Slappade.... skrev Matlista & åkte & storhandlade på Willys....
Sen hem Krusa Linneas hår och köra henne på En kompis Fest....
Jag D & Ida gjorde Pizza och Mumsade....
Sen hämta Stora tjejen och Hem... de tog 20 minuter sen sov hon... & resten av Familjen... hihi TRÖTTA...
Jag är ju Åxå SKIT trött,,, slö kollar på Så mycket Bättre Äter Godis och Myser.... med ISVATTEN & Gotta... =)

Lena PH WOW va Bra hon Gjorde The Botten is Nådd... JÄTTE bra....

Nä Här kommer några sköna Bilder & Filmklipp från gårdagen...

Gott tilltugg... ost & oliv kaka.... SKIT goda




  '

Födelsedagsbarnet & hans Fru


D & JA...






Upp med hakan.... =)


HÄR finns de KÄRLEK,,,,


MEN Ann.... Vad gör du??? HAHA


AS good mat






ROSTBIFF










Ha en Fortsatt SKÖN helg!!!


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0