GAAALET

KUl....
Vet ni VAD....
Jag & 8 kompisar har Idag Bokat Biljetter till:



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I MAJ I MALMÖ!!!!!!
& boende är åxå klart!!! FAN VA KUUL vi ska ha 2 nätter med Fest & söndagkväll förvandlas till SKRIKANDE fjortis igen... =)
WHOOP WHOOOP Mina Barndomsidoler.... =)



Grabbarna är SNYGGARE nu än för 20 År sen... *fniss*


Jaha denna vecka,,, Bra & dåliga saker,,,,

Det Dåliga.....
MIN lilla Pärla Min blåa lilla Bil är TRASIG!! =( BUHUHUUUU
Förmodligen Kamremmen.... SKIIIT åxå,,,, =(

Så den står på Verkstad,,,, jag är Utan Bil HELA nästa vecka åxå,,, SKIIT....
Hur ska de gå??? men hämting & lämning av barn & träning...???
Har inte kunnat träna denna vecka,,,, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Jag som VILL VILL VILL,,,,,,
Men jag Hoppas på Att vi kan lösa de på någe vis,,,,
För nästa vecka MÅSTE ja Köra 3 gånger....

De bra,,, Ja allt.. =) Jobbet super duper.,..,
Hemma Super duper,,, Ungarna har varit snälla & Timida... =)

Ida är SJUK.... I morse sa hon att Hon hade ONT i halsen.... Sen ringde dom från dagis Hon va JÄTTE hängig ville inte äta....
Mamma skulle hämta barnen tidigare idag TACk... =)
Så Ida hade feber., FASEN och Jätte TJOCK i halsen... NEJ NEJ...
tur att de är Helg så vi kan Krya på Oss... eller Henne...

Linnea gick till sin Bästa Vän på Skolan Som bor granne med MORMOR,,,, FILIPPA... så dom har Lekt Hela Efm,,, Jätte KUL... Fasen tjejerna börjar bli Stora nu..,,,

Jag åkte till mamma Efter jobbet & fick mat I mig,,,, D är på Firma Fest...
Sen åkte vi & plockade GODIS,,, och hem För att Mumsa....
Nu sover Barnen Ida har Feber.... =(

Jag ska Hänga upp en Maskin tvätt,,, och slappa Hade tänkt att damsuga MEN de gör jag i morgon ORKAR inte nu....

Ha en FIN HELG


FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vill meddddddddddddddddddddddd...........

Jag bor ca 1½ timme från malmöööööööö

2011-10-22 @ 18:11:18
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0