GLAD!!!

Fick en TREVLIGT telefon samtal i morse... =)
Södermanlands Nyheter Ringde & Grattade mig...
 Jag är Nominerad i år Igen till Nyköpings trevligaste Expedit!! =)
GRYMT roligt Trodde jag Inte... TUSEN TACK alla ni SOm tänkt på Mig.... =)
På lördag kommer en liten Blänkare om detta i Tidningen... så Då kan man Sms Rösta...
Om jag fattade Henne Rätt!! =)
Så FRam med Mobilerna då!!! =()

För övrigt springer Veckorna Iväg... =)
Hade Ledig dag i Måndags....
Linnea va på Va i skolan & sen fick hon hänga med sin "kille" hem,,, =)

Så Ida va med mig in Till curves & tränade Hon va såå Snäll Satt & kikade på mIg & tittade på Bullerbyn i min Mobil... =) Charmade ALLA damerna på Stället,, =) Hon fick en liten Mini "snutte trasa" med curves loggan som hon INTE lägger ifrån sig Hon sover med den åxå,, =)

Sen tog vi en Promenad till Karin,Moa & Hannes för lite Fika,,, =) Jätte Mysigt att ses... =)

Gårdagen... Jobb Träna Handla Sen hem,., Myste och Kikade på DH...

Nu har jag Ätit frukost... Linnea är på Skolan och Ida ska till Dagis....
Jobba sen ett Pass på curves ikväll Igen,,,

I morgon är se Simskola & funky kids och Fredag IBIZA!!! YAY...

OO By the way... Clas Ohlsons Fixa själv Team Gör just nu en Road Show,.,, så Fredag Lördag Kommer dom till NYKÖPING... det blir en Massa skoj Leverantörs demo,Gåvor,Foto Studio där man fotas till en framsida till Tidningenl.ansiktsmålning.. och en massa ANNAT skoj...
Så kom in till stan & Kika på Fredag & lördag...

Har ni Face book?? Sök på Tidningen Fixa själv så kommer dom upp & gilla Sidan så kan ni se vad jag snackar om,,, =)

Lite Reklam =)

Nä Nu måste jag ut och Skrapa Fram Bilen,,, FROST,, =(
ÄLSKLING JAG VILL HA DIESEL VÄRMARE I MIN BIL SNÄLLLLLLLAAAAA

Ha en fin dag


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0