Höst....

Lite Höst Bilder från dagens Prommis... =)



Ida gick med Nova..... SÅÅÅÅ stolt


Mina Fina TJEJER.... ALLA 3




Lite som "Handen som gungar vaggan Trädet"... KUSLIGT...














Fick God mat hos Mamma & Nisse... TACK.,,,
Underbar Promenad Hem...
Plockade ner Studsmattan & klippte Gräset som va SJUKT långt...
Nu ser de Ok ut på tomten Igen...

D kom hem från Kryssen hade haft de Jätte Bra... Godis med Till Tjejerna & Parfym till Mamman... =) TACK Hjärtat...

Nu ska vi Slappa Med snacks & godis..... liite trött.... =)
Men Jätteskönt att De INTE blev sent igår & att jag INTE är Bakis... =)

Njut mina vänner Av Lördagen..


Fia

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag njuter till halv åtta hos mig på webbtv. Mellan dottern tittar på bullerbyn medan dom andra barnen sussar sött. Snart dags för mys med min älskling. Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

2011-10-01 @ 21:08:38
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0