LÖRDAG

Jobbat Idag....!!!! SVIN mycket Folk Precis HELA dagen... SWOOOCH sa de sen va den dagen SLUT!!! såå SKÖNT...
Och Extra SKOJ... =)

Igår jobbade jag sent... sen åkte jag & Emma till Sko kanonen & kikad på Stövlar... inne i stan finns de INTE EN sko affär men humana priser och Stövlar för oss med FETA ben... =)
MEN på skokanonen fanns de FLERA par... whoop whoop så jag hittade mig ett par... SÅ grymt skönt va de....Att kunna dra upp Dragkjedjan HELA vägen...

OO har ju glömt att berätta.... Linena va i veckan för första gången hemma hos en NY skol kompis Alice... Hon går i ETTAN... hennes mamma ringde & frågade om Nea fick hänga med dom hem... GISSA om min dotter va stolt då jag Hämtade henne... Gumman dom hade haft Jätte kul,,,

Hoppsan där ringde Tove & ville ha Skjuts in till stan... Klart man ställer upp DÅ har jag EN tillgodo NÄSTA helg,,, PERFEKT!!! =)

Barnen hade varit Jätte Snälla Idag .. Linnea fortfarande Lite feber.... Så dom va Inne och Lekte Hela dagen då D snickrade på Uterummet... =)
Så de blev Godis Belöning till dom...
Som ni såg har vi Fixat Pumpor... Linnea ritade upp den ena & D dan andra JÄTTE fina... =)

Sist men INTE minst...
GRATTIS till min Underbara Lilla Trots unge IDA  på namnsdagen... Jag grattis mamma ÅXÅ...
an Grattis till ALLA Violor Idag!!!




FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0