Onsdag

Jösses 5- år sen vi öppnade butiken.... 5 ÅR galet va tiden gått snabbt...
och  är vi som en stor Familj...
Jag HAR dom Bästa Kollegorna EVER... =)
Och roligaste Jobbet med så KLART!!!

Dagen har rullat på Bra... ganska bra med Kunder emellanåt... =)
Hämtade ida på dagis Linnea på skolan efter jobbet...
D hade lyft båten... och tvättade av den på Jobbet.... Jag & Barnen tog Middag på MCD... =) alltid lika trevligt!!
Sen köra ner båten i stallet... ÄNTLIGEN inomhus.... =)

I morgon ere Full fart... Jobba 7-15.30 D borta...
Hämta Ida på dagis & till Simskolan...Japp Blekfeta mamman ska Bada i morgon YAY..... *NOT*
Mamma Hämtar Linnea & Går på Funky Kids...
Sen lämnar hon nea hos mig På badet och åker hem för hon ska SOVA ska ju Jobba natt... =)
Jag tar Barnen & Brassar hem & fixar middag...
HUR ska de gå 3 hungriga tjejer.... UUHH men Jag e Ju van,,,,

Fredag jobba SENT....
Lördag D göteborg....
Jag ska JOBBA... sen på Fest Hos BÄSTIS!!! MYSIGT....
Handlade lite Presenter till Henne Idag... NYFIKEN NU VA HANNA??? *mohhaaaaaa*
Jo du Hörde Rätt PRESENTEEEEER!!! Plural,,, Heter de så,,,, ?
Barnen ska vara Hos Farmor&farfar....

Ida ska på Kalas Sitt FÖRSTA enga Kalas,, ASSÅ utan Linnea JÄTTE spännande... och Farmor ska lämna henne där åxå ett LÄMNA kalas.... OOOoo Stor tjej nu.... =)

Nu har jag Kikat på GREYS OO så BRA de är!! Nu är Hösten Här med alla Suveräna Serier!!!
Damsugit har jag Hunnit med... Nu hänga upp en maskin tvätt,,, sen SOVA
Upp Tidigt i möra

EN VECKA KVAR TILL IBIZA FAAAN VA HÄRLIGT....Solbränna VÄLKOMMEN!!!!



FIA


Kommentarer
Postat av: Bästis!!!

Oj... presenter!!!! Till mig????

Nämen det var ju helt onödigt, jag behöver inget.

VAD ÄR DET???????????????

En liten hint, pleasepleasepleaseplease......



PUSS <3

2011-10-06 @ 07:52:28
Postat av: Jessica

Åh Ibiza me want, njut njut njut

Ja fullt ös, pust, så är vardagen.........

Kram o tack för dina kommentarer!!!!!!!!! <3

2011-10-06 @ 21:10:08
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0