SKÖNA SÖNDAG...

Ja idag har varit en MYCKET skön söndag... Bara Slappat eller NÄ FAN jag Har städat åxå... Tvättat,Skurat Toaletterna & Dammat.... Men dammsugningen tar Jag i morgon....

Gårdagen.... Jobbade 9-16 SJUKT mycket folk,,,, Iofs va vi Bara 5 pers varav en började sent & en gick hem tidigt och Några hade lunch så 4 pers under hela dagen & två Kassor Öppna... så Då man stod i Order/kundtjänst Fanns de att Göra....,
Endel Irriterade kunder men VAD GÖR MAN.,???
Men vi Kirrade de hela Klockrent tyckte jag....

Efter Jobbet Hem Snygga till mig sen tog jag Cyckeln till Min Bästis som Hade bjussat in till Födelsedagsfest/tjejfest.,, MYCKET trevligt....
Några Av tjejerna hade jag inte träffat förr,,,, MEN vilka Bruttor Vi Hade Sjukt kul,,, skrattade snackade lyssnade på musik åt & drack,,,
 
TACK TACK
MIN BÄSTA VÄN För allt & att du ALLTID ordnar Allt så Fint!!! =)
Och till er Andra Flickor som Va GRYMMA!!!
Nu ser jag Fram emot Nästa Fest Hemma Hos Emelie,,, =)

Fotade Lite under kvällen..,























Som sagt Längtar Till Nästa Gång,,, =)
Jag fick Lite sovmorgon... typ till 09.00 i mose,,
D åkte vid halv sju & lossade båten han hämtat I Göteborg i går,
Barnen och jag myste,,, målade med ansiktsfärg... degade & ja bara va,,,

Nu har nea nyss kommit hem från skogsmulle,,, vi ska äta lite middag sen ha Söndagsmys,,, =)

I morgon är jag ledig,,, skönt linnea ska till skolan och sen följa med en kompis hem... så Jag tar med mig Ida & åker in till Curves och Tränar  hon får kika på En film i Mobilen med Lurar medans jag tränar,., =)
sen ska jag sola solarium i morgon kväll,, lite grund Innan Ibiza på Fredag,,, åååhh va Härligt.,,
Dock mindre Härligt att flyga,,, =/ men men Det går som de går,,,

Händer de mig nåt har D lovat att Hålla Bloggen vid liv... Bästisen ska få alla mina Smycken  =)
HIHI

By the way så ska vi på JULBORDSKRYSSNING med Jobbet... (Om allt går som de ska)
19 November ÅÅÅÅ va KUL!!! Hoppas Hoppas....

Nu ska vi Äta ägg mackor & fil,,,
Ha en Underbar Söndagskväll !!



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0