GALET KUL!!!

Curves är så SJUUKT roligt Jag är BEROENDE.... enda träningsformen JAG kännt att de passar mig KLOCKRENT och att jag LÄNGTAR dit.. !!!
Kan VARMT rekomendera detta!!! =)

Kört 3 gånger denna vecka,,, ev blire ett pass på fredag åxå OM jag hinner slutar 16 och kl 18,30 ska jag va i stan då vi ska äta med Jobbet & festa till lite Hos EMMA efter!!! men klart sugen...

Torsdagar kan jag Inte då har vi ju Simskola & Funky kids...

På jobbet går de som Vanligt Super skojsigt där åxå tack vare fina kollegor.. =)
Tur de för vissa dagar är Kunderna HEMSKA... Bläääsch....

I morgon ska vi Till Norrköping på utbildning ska bli trevligt att Göra något annat... =)
& träffa kollegor från andra butiker!!!
Ett litet avbrott i vardagen!! =)

Shit va de blivit Höst nu... jag Gillart... jag älskar ALLA årstider.... det har sin charm tända ljus Ta på sig varmare jacka & vantar!!! frisk luft  jo det är MYSIGT!!!

Nu ska Jag låta Nagellacket torka den SOVA....



FIA

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack! :)

Jag gjorde som så att på vänstersidan av bloggen så finns det ju något som heter "Senaste inläggen" så jag gick in på ett inlägg där och kopierade sen adressen. Det går oxå att gå in på inlägget som om du skulle kommentera det och så kopierar du den adressen. Hoppas du förstår mitt svammel! :)

Ha det!

2011-09-21 @ 21:35:29
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0