Hej på er mina fina läsare jo ja vet ju at...

Hej på er mina fina läsare jo ja vet ju att det är iaf 2 som är flitiga att läsa och lämna lite ord då och då Jessica och Lina tack för de jätte kul varje gång! Veckorna bara flyger iväg full fart med jobb och hemma aktiviteter redan helg och jag har en jobb helg framför mig. MINDRE kul då vädret ska bli skapligt och vi har en båt som Måste upp snart och en altan som måste bli klar innan snön och kylan kommer phew stackars D som har detta över sig. Nu ska jag spela lite wf innan jag somnar detta är fan en drog :-) en kul en ................ PÅ TAL OM DE SÅ ÄR JAG RÖKFRI SEN EN VECKA.TILLBAKA KÄNNS TOPPEN HEJJA MIG PUss Fia


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej själv fina du! :) Jag gillar oxå att få kommentarer så därför kommenterar jag. :)

2011-09-17 @ 06:29:16
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: Elin

Mycket bra med rökningen :-) Kramar!!!

2011-09-17 @ 10:25:03
Postat av: Jessica

Heja heja du fixar det med rökningen

trevlig kväll, pözz

2011-09-17 @ 17:46:55
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0