MASK

FIIIII FAAAAAAAAAAAAAAAAAN Lilla Ida har fått spring Mask.... BLÄÄÄCH....

Hon har sagt Några veckor tag att de Kliar i Rumpan.(IBLAND)..
 Vi har Inte tänkt på de så mycket....
Men igår sa D vi kanske ska kolla... Ja fan tänk om hon fått mask sa jag... vi Smög in då hon somnat & lyste med Ficklampa... och JA visst små ÄCKLIGA maskar såg vi... SÅÅ VIDRIIGT.....

Jag tänkte INTe på de men skulle Lämna Henne på Dagis i morse... men då sa fröken att jo kanske hon inte fick vara där... =/ dom Kollade upp de jag åkte till Jobbet.... Sen ringde dom... Morfar fick Åka & Hämta HEnne...
OCH Idag va de ju Simskole Premiär... =( som Hon LÄÄNGTAT..... Jag ringde 1177 och frågade om Detta och NEJ ingen simskola... MEN att va på Dagis Fanns Inge restriktioner Om... ?? bara Dom visste om de & kunde tvätta lite Extra... Skumt va??

Ida hade varit så ROLIG idag. en mamma kom till dagis & lämnade sitt barn.. Ida Höll upp 3 fingrar och sa.stolt:
- JAG HAR MASK I RUMPAN
- IDAG HAR JAG SIMSKOLA
- JAG SKA TILL FARMOR & FARFAR.. ( hon visste inte att Morfar skulle Hämta)
 HAHA glad & nöjd trots ALLT....

Så nu har vi Tvättat Typ ALLT badat & skurat... och MASKAT av oss ALLA 4.... så nu Hoppas jag Att snusket FÖRSVINNER:...
Ida sover denna Helg hos Mormor & Nisse så Dom fick lite MERJOBB nu med extra Tvättande & Duschande.... men de går säkert bra....

Jobbet dårå... jo vars... LIIIITE Personal idag Sjukdom,Ledighet & VAB...... så vi Had eLite Att göra Till & Från... men de kirrade ELITEN... och DJÄVLIGT kul har vi haft som Vanligt......

Nu har jag gjort rent hos Firrarna Som ÄNNU en gång fick ett NYTT hem.... haha SHIT va de va SKITIGT....



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0