OOO

Liite Halv trött Idag.... Gårdagens AW med jobbat va ju som ALLTID GRYMT kul,,, Skrattade som ALDRIG förr,,,
 Mag kramp idag... =) De GILLAS!!!!
Jo kanske man Drack liite för mycket men WHAT the hell.... SJUKT trevligt!!!
jag har BÄSTA kollegorna EVER!!!

Vi åt god mat på Fazana... sen gick vi vidare till Emma där festen satta i gång... massa galenskaper & SKRATT!!!
Sen vidare ut på krogen... Dansade & härjade....
Shotta..... =)

KLicka på bilden så kommer ni till Mitt FB album!!! =)



Vaknade vid nio DJÄVLIGT "TRÖTT" Ida spelade snällt MUNSPEL högt för mig... =/ och mumsade godis så de luktade Varm godis = jag höll på Att spy... HAHAH
Men somnade om och sov nån timma till,,,,
Har dock varit lite halv trött idag....

Ida & Jag låg & myste i sängen kikade på tv och Åt godis... =)

Ikväll är de D:s tur att Rajja... =)
Jag har NU 2 sovande flickor i soffan.... som ska bäras in i sängen....
Jag ska Bädda rent & Knoppa jag Åxå.... Ändå SKÖNT att det är En Ledig dag i morgon åxå....
En fördel med att Festa en Fredag... =)



Till ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0