Söndag

Oj sicken Söndag....
Barnen Vaknade ganska tidigt... Linnea & alice låg och snattrade i sängen... ida vaknade och ville vara med.. =) sen låg som alla tre i Linneas säng & kikade på film en stund...

D gick upp & kirrade frukost....
Vaknade med en Kram och att de doftade kaffe... ÄLSKART.... =)
Sen upp Mumsa frukost... sen plocka undan.... Barnen Lekte sen fick dom bada alla 3... OOOoops så blött de blev typ Överallt... så dom Åkte upp lika snabbt...

Jag hjälpte daniel med taket till bengan kom och avlöste mig.. en stund, tog en dusch sen åkte jag & barnen till Mamma på Mat... och Som ALLTID döö god mat med Himmelsk sås... VARÖR är de alltid så Gott så man svimmar  att äta Mammas Mat??
Konstigt.... Storasyster med barn och Bonus syrran med Barn och sambo va åxå Där Jätte kul... Vi har skoj så tillsammans...
ÄLSKAR min Familj!!!

Efter maten åkte jag & Nea på Kalas hos Tessans Alice som fyller 6 år Nästa vecka,,,,
Barnen lekte och Fikade... jag bara FIkade & snackade lite Skit... =)
Ida fick va Kvar Hos Mormor & Nisse... TACK ni e BÄST!!!

Lite Foton från Kaljset....



Födelsedags Barnet!!!


& Lillebroren SIGGE










Mamma Tessan




UNDERBAR GRIS =)


Lite Lekar!!!






Kissen JANNE




Pappa Henke & Mamma Tessan




FISKDAMM






Fula Fisken!!! =)







Efter Kalasandet...
Stannade Nea & Jag till På Gör dig Själv Tvätten & vaskade av bilen... I full kalas Mundering... HIHI men ja smurfomobilen Blidde Ren!!! =)

Sen Hämta en Sovande Ida... som vaknade i Bilen....
Sen äta Middag... (frukost)
Och sen & sen ...... =)
Slappa Till IDOL... oooOOO FINALLY det är SÅÅ kul....

I morgon Måndag.... & NY UKE!!!! =)



FIA




Kommentarer
Postat av: therese

åhhhh vad fina bilder!!!! vad kul att ni kom på kalaset. kram

2011-09-05 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0