VAB

MM idag har jag Vabbat!!! Ida hade feber i går kväll Och i Morse sen INGE MER ungen har varti HUUR pigg som helst HELA DJÄVLA DAGEN... degat lekt varit ute...
INGE alvedon fick hon i morse... VARFÖR är de så??
Ida har så OFTA feber bara en eller två dagar... SJUKT skumt,,,
SÅ i morgon ska Hon får gå på Förskolan igen och jag ska jobba... WHOHOO.. =)

D jobbade sent idag... så BÄSTA SNÄLLASTE bonuspappa NISSE va här & Passade barnen på efm så jag Kunde åka in & träna...
Ska träna i morgon åxå,,, torsdag har vi ju Funky Kids och Simskola....

Sen hoppas jag på att Hinna med ett pass på Fredag....
Mamma & Nisse ska Passa Barnen... D ska på Kryss.... jag ska ha några fina Tjejer här på Lite Vin & MAT JÄTTTE trevligt...
Vi är ALDRIG här Så nu är de dags.... ska bli jätte skoj... sen får vi se om Vi Åker på Krogen eller dansar i Vardagsrummet... =)

Barnen och Jag åkte & tvättade Bilen idag.. den va SÅÅ smutsig... både in & Ut vändigt!!! så Nu är den som NY... =) NJAA det är en Gammal bil... men Jo nästan... och MIN BÄSTA bil... ÄLSKAR DEN!!! =)

Nu är de dags att Knoppa...
Upp i morgon TIIDIGT!!!

SOV GOTT!!!!


FIA

Kommentarer
Postat av: Bästis

Tror bestämt att du har glömt o bjuda mig.... Inte för att jag är hemma, men ändå....

PUSS!!!! Hoppas ni får trevligt!

2011-09-30 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0