Hej på er!!!

Dags för ett litet blogginlägg igen...
Här har de varit Fullt upp...

Natten till Torsdag kräks ida några gånger NEEEEEEJ
Magsjuka...det går på Dagis....

Jag åker in till Jobbet några timmar på brandövning...
sen hem & lämna över barnen till Mamma som så snällt va tvungen att ställa upp med barnvakt Jag & D åker till Sundsvall för att ta ett sista Hejdå till Farmor....=(

vi bodde på Hotell Ibiz mitt i Sundsvall,, Jätte mysigt att få lite kvalitetstid bara Vi två....
Fredagen va de Begravning... FYYY va de är jobbigt även om de va dags för henne så är de INGE kul
de gick bra de va Lungt & precis som hon ville ha de... hon hade skrivit ner hur hon ville ha de vilka Psalmer och ALLT så skönt att göra de på HENNES vis....
Sen va de lite fika & kramar med mina släktingar som jag inte träffar så ofta de va Riktigt trevligt...
Härliga kusiner  det där!!! =)

På fredags kvällen gick jag D min fina Syster och hennes barn ut & åt en God middag och bara Myste... de va Jätte kul.. dom sov på samma hotell ...
Lördag den Goda Hotell frukosten.... sen va det dags för ännu en SKIIT jobbig dag...
urstädandet ur Farmors Lägenhet.... och bli tilldelad Lite saker hon ville var & en skulle ha... som vi fick med ett Litet brev hon skrivit... Fyyy va Jobbigt... =(
Skönt att vi va så många som kunde hjälpas åt....

Tanken va att jag och D skulle sova en natt till och gå på Spa på Hotellet men de va Fullbokat så vi Åkte med Syrran till Birsta och shoppade lite sen åkte vi hem....
Det va Så skönt att komma hem nog för att de blev lite sent....men ändå
HEM LJUVA HEM....

Husvakten Har skött sig!!! EXEMPLARISKT!!! =)
TACK!!!

Idag Har vi Plockat tvättat & fixat med Skidor För att Ladda om för Några dagar I fjällen... Snart drar vi Igen... Men Barnen Så klart!! =)

Nu sover ungarna... Vi slappar I morgon blire till att Jobba Igen....

Hoppas ni haft de bra och får en Fin Påskvecka!!!



Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0